کد خبر: ۹۹۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 02 October 2021

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور گفت: انتظار می‌رود در دولت نو پا و انقلابی بسیاری از مدیرانی که سوء مدیریتشان محرز شده در ارکان مدیریتی باقی نمانند.

سعید کوچعلی در گفتگو با خبرنگار تابناک همدان بیان کرد: در وضعیت فعلی شاهد این هستیم که برخی از مدیران کم توان و ناتوان همچنان به دنبال ابقا خود هستند که باید گفت این امر به فضل الهی اتفاق نمی‌افتد، زیرا امروز ما به عنوان نمایندگان جامعه هدف خود که اکثریت رو شکل داده اند به لحاظ صنفی و سیاسی به دنبال مطالبات عزیزان هستیم. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دولت نوپا، دولتی انقلابی است به خوبی و شایستگی این امر را می‌تواند تشخیص دهد که افراد شایسته چه کسانی هستند و در چه جایگاهی قرار دارند ما نیز انتظار داریم که صحبت‌های مقام معظم رهبری (مد ظله) فصل الخطاب قرار دهند و از توان و دیدگاه جوان، روحیه جوان، جوشش جوان و افکار نو در مدیریت کشور و استان‌ها بهره بگیرند امروز فردی که سه دهه در ساختار اجرا بوده و خدمت کرده دیگر توانایی مدیریت نخواهد داشت لذا وقت آزمون و خطا نیست امروز نیازمند این هستیم که از دید نو و روحیه، جهش جوان در سطوح مدیریت استفاده شود.

 واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند
چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

کوچعلی اشاره کرد: متاسفانه شاهد سهم خواهی‌هایی توسط افراد خاصی  در استان هستیم؛ لذا از نمایندگان محترم عاجزانه خواهشمندیم اجازه دهند دولت کار خود را انجام دهد و فقط در زبان به این مسئله اشاره نکنند که قرار نیست در سطوح مدیریتی دخالت کنند و واقعا در مقام عمل خود را قرار دهند.

برخی مدیران نسبت به ادبیات خود تغییراتی را لحاظ کنند

وی گفت: لازم است برخی از مدیران نسبت به ادبیات خود تغییراتی را لحاظ کنند و در برخورد با افراد دلسوز و حتی مردم ادبیات یک مدیر را به کار ببرند شایسته نیست یک مدیر نسبت به انتقادات تحمل نداشته باشد و سریعا در مقام پاسخگو قرار بگیرد.

لازم به یادآوری است که در این مدت کاملا شاهد سوء مدیریت از جانب این مدیران در استان بودیم آقایان دلخوش چه مسئله‌ای بوده و هستند. از تحقیر مردم بگوییم یا آمار سازی‌ها از تورم بیش از ۴۴ درصدی بگوییم یا صف‌های گوشت ومرغ یا عدم کنترل و نظارت برقیمت‌ها یا وضعیت مسکن و؛ که منجربه مهاجرت و فساد شده که حتی این سوء مدیریتتان باعث نابودی ارکان زندگی بسیاری ازمردم نیز شده. در این مدت شاهد این کمک کاری‌ها از جانب شما بوده ایم، اما به امید اصلاح مراعات کردیم لذا لازم است این مدیران نیز تغییری حداقل درادبیات خود لحاظ کنند و بیشتر از این خاطرات بدی از خود نزد مردم باقی نگذارند.
 
خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار