جواد شریفی کاندیدای نسل جوان و پیرو مکتب شهید قاسم سلیمانی گفت:تمام تلاش خود را دارم تا این باور را در مردم ایجاد کنم که می‌توان بدون تشریفات با مردم به طور مستقیم ارتباط برقرار کرد و با آنها به گفتگو نشست؛
کد خبر: ۱۱۵۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۳ 22 February 2024

جواد شریفی کاندیدای نسل جوان و پیرو مکتب شهید قاسم سلیمانی گفت:تمام تلاش خود را دارم تا این باور را در مردم ایجاد کنم که می‌توان بدون تشریفات با مردم به طور مستقیم ارتباط برقرار کرد و با آنها به گفتگو نشست؛

به گزارش تابناک همدان از ملایر :"جواد شریفی" کاندیدای جوان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نخستین گردهمایی هواداران خود اظهار کرد : تمام تلاش خود را دارم تا این باور را در مردم ایجاد کنم که می‌توان بدون تشریفات با مردم به طور مستقیم ارتباط برقرار کرد و با آنها به گفتگو نشست؛ اگر توفیق خدمتگزاری به مردم شهرم را داشته باشم، قطعا این اقدام را سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهم.

وی تصریح کرد :جا دارد به چند نکته مهم اشاره کنم نخست اینکه با توسل به ائمه اطهار(ع) به عنوان چراغ راه هدایت مسیر ما هموار است و همانطور تا به امروز در تمام سختی‌ها و مشکلات ما را یاری کردند قطعا از این به بعد هم ما را یاری خواهند کرد.

شریفی بیان کرد : بسیار خوشحال هستم که با استعانت از خدای بزرگ و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با ثبت نام در سامانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کار خود را برای ورود به این عرصه آغاز کردم و امیدوارم به مدد آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) بتوانم در این مسیر موفق باشم.

این کاندیدای جوان عنوان کرد : قصد دارم ستاد مرکزی خود را که متعلق به جوانان شهرم، ملایر است، مزین به نام امام هشتم(ع) نمایم و هدف از این اقدام میدان دادن به جوانان و رفع مشکلات آنان در حوزه‌های مختلف مانند اشتغال، ازدواج، مسکن و ... است.

وی نکته دوم را یادآور شد و افزود: من جواد شریفی تا دیروز خط مشی سیاسی خود را به عنوان یک اصولگرا حفظ کردم اما پس از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی خود را پیرو مکتب او می‌دانم و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری که بارها در سخنان خود فرمودند، مکتب شهید قاسم سلیمانی باید در کشور توسط جوانان نهادینه شود، این را یک وظیفه برای خود می‌دانم؛ اگر همه ما بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کرده باشیم به موضوع جوانان و ارتباط با آنان اشاره مستقیم شده است.

این کاندیدای جوان ملایری در ادامه گفت: با تبعیت از سخنان رهبر معظم انقلاب این ستاد مزین به تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و تلاش دارم این شهر را تبدیل به شهر مکتب حاج قاسم سلیمانی کنم و با سرلوحه قرار دادن خط مشی گفتاری و رفتاری وی، وارد این میدان شدم.

وی خاطرنشان کرد : از همینجا اعلام می‌کنم من جواد شریفی خود را وابسته به هیچ جناح و گرایش سیاسی نمی‌دانم و بزرگترین سرمایه خود را توکل به خدا و پشتوانه شما هواداران می‌دانم.

شریفی به دیدار خود با حجت‌الاسلام مصباحی مقدم نیز اشاره کرد و گفت : در دیداری که با ایشان داشتم به من توصیه کردند از وقتی که به عنوان یک جوان پیرومکتب شهید قاسم سلیمانی می‌شوی باید از پشتوانه‌های مادی دل بکنید و با توکل به خدای بزرگ و توسل به ائمه اطهار(ع) انشاالله روز 11 اسفندماه پیروز این رقابت خواهیم شد.

وی در پایان خطاب به هوادارن خود اظهار داشت: از شما می‌خواهم در فضای رسانه و مجازی در معرفی هر چه بیشتر جواد شریفی نقش ویژه داشته باشید و مرا به همه همشهریان عزیز ملایری بیشتر معرفی کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار