امام جمعه موقت همدان بیان کرد: به طور قطع مسئله تورم در کوتاه مدت حل نخواهد شد و باید به تدریج به نقطه مطلوب برسیم البته مردم نیز باید هشیار باشند تا دولت نیز بتوانند این مشکلات را برطرف کند.
کد خبر: ۹۹۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ 17 September 2021
 امام جمعه موقت همدان بیان کرد: به طور قطع مسئله تورم در کوتاه مدت حل نخواهد شد و باید به تدریج به نقطه مطلوب برسیم البته مردم نیز باید هشیار باشند تا دولت نیز بتوانند این مشکلات را برطرف کند.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جوادی، جمعه ۲۶ شهریور ماه در خطبه‌های نمازجمعه ضمن دعوت همگان به تقوای اسلامی، تصریح کرد: بهشتی‌ها از تعبیر امام صادق (ع) چهار نشانه یعنی چهره‌ای متبسم و خندان در برخورد با دیگران، گفتگو با کلامی مهربان و محبت، قلب مهربان و دستی باز و بخشنده‌ای دارند مومنین باید به دنبال ایجاد این چهار ویژگی در خودشان باشند. 

 وی با توصیه بر نظم در زندگی فردی و اجتماعی، ادامه داد: در گذشت آیت الله طالقانی و اولین امام جمعه تهران پس از انقلاب که به تعبیر حضرت امام (ره) ابوذر زمان لقب گرفتند که همواره از امام خمینی (ره) و انقلاب حمایت نمودند و یاد و خاطره ایشان را گرامی می‌داریم. 

امام جمعه موقت همدان با اشاره به سالروز شهادت شهید محراب آیت الله مدنی، تصریح کرد: آیت الله مدنی کار‌های بسیار بزرگی در انقلاب انجام داد تا جایی که امام (ره) فرمودند شهید آیت الله مدنی دست راست من در این انقلاب بود》 این شهید برجسته در نهایت در حرکت در مسیر انقلاب در محراب نمازجمعه تبریز به شهادت رسیدند. 

 حجت الاسلام جوادی با بیان اینکه شهید مدنی در طول حیات مبارزاتی خود به صورت دائم از شهری به شهر دیگه تبعید شده و هیچگاه تبعیدش در یک منطقه به دلیل فعالیت‌های انقلابیشان طولانی نمی‌شد، اضافه کرد: با وجود اینکه شهید مدنی مدتی زیادی در همدان نبودند، ولی آثار و خدمات زیادی از او مانند درمانگاه مهدیه، دارالیتام مهدیه، قرض الحسنه مهدیه (اولین بانک ربا) در این شهر باقی مانده است که همچنان خیر و برکت آن شامل حال مردم شریف همدان می‌گردد. 

 وی با اشاره به تسریع واکسیناسیون سراسری در کشور، تاکید کرد: مسئله واکسیناسیون بسیار با اهمیت است و هر دو دوز باید تزریق شود متاسفانه بعد از گذشت ۱۷ ماه از آغاز این ویرویس خطرناک کرونا تنها ۱۹ میلیون واکسن وارد ایران گردیده، اما با پس از استقرار دولت جدید در یک ماهه اخیر بیش از ۳۰ میلیون واکسن وارد ایران شده، اما جای تاسف دارد اگر زودتر این اتفاق صورت می‌گرفت این‌حجم از فوت هموطنان خود را شاهد نبودیم. 

امام جمعه موقت همدان همچنان در پاسخ به این سوال که چرا در این دولت جدید ما هنوز شاهد گرانی و تورم هستیم، عنوان کرد: به طور قطع مسئله تورم در کوتاه مدت حل نخواهد شد و باید به تدریج به نقطه مطلوب برسیم گرچه برخی مسائل مانند گرانی سیمان و آهن نیز کنترل شده است البته مردم نیز باید هشیار باشند تا دولت نیز بتوانند این مشکلات را برطرف کند. 

حجت السلام جوادی در پایان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در هفته ابتدایی مهرماه، خاطر نشان کرد: در جنگ تحمیلی دشمن بزرگترین جنگ خود را بر این مردم تحمیل کرد و همه استکبار جهانی نیز کمک کردند تا بتوانند این نظام را یک دفعه از میان بردارند، اما این مردم بزرگ در این ۸ سال دفاع مقدس چنان دفاع کردند که یک وجب از این خاک مقدس در اختیار دشمن قرار نگرفت.
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار