فرماندار همدان:
محمد علی محمدی در نشست با تشکل‌های مردم نهاد قرآنی همدان گفت: جامعه امروز ما بیش از هر زمانی نیاز به معنویت دارد و راه نجات ما در مواجهه با مصائب دنیا تمسک به قرآن است.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 04 February 2021
محمد علی محمدی در نشست با تشکل‌های مردم نهاد قرآنی همدان گفت: جامعه امروز ما بیش از هر زمانی نیاز به معنویت دارد و راه نجات ما در مواجهه با مصائب دنیا تمسک به قرآن است.
 
به گزارش تابناک همدان فرماندار همدان با بیان اینکه در نظام اسلامی نباید بگذاریم توجه به قرآن و مناسبت‌های مذهبی کمرنگ شود افزود: هسته اولیه رشد و تعالی بسیاری از شخصیت‌های برجسته حضور در همین جلسات و محافل قرآنی بوده است.

او توجه به بیانیه گام دوم انقلاب را برای عبور از دریای متلاطم کنونی ضروری دانست و تصریح کرد: افزایش ناهنجاری‌ها گویای نیاز بیشتر ما به مباحث معنوی و قرآنی است.

محمدی افزود: هر چه قدر انس با قرآن بیشتر باشد مصونیت در برابر آسیب‌های اجتماعی افزایش خواهد یافت.

فرماندار همدان فعال کردن شورای فرهنگ عمومی شهرستان را ضروری دانست و ادامه داد: تشکل‌های قرآنی بعنوان یه رکن اصلی در این شورا می‌توانند ضمن حضور فعال در برنامه ریزی و تصمیم سازی‌ها مشارکت نمایند.

وی با اشاره به لزوم همگرایی و انسجام تشکیلاتی تشکل‌های قرآنی مردم نهاد یادآور شد: شورای قرآنی شهرستان باید ضمن برنامه محوری افق مشخصی ترسیم نماید تا در جهت تحقق اهداف مشخص گام برداریم.

محمدی با اشاره به لزوم توجه به تشکل‌های قرآنی در توزیع و تخصیص اعتبارات افزود: تدارک برنامه‌ای به منظور تجلیل از فعالان، مدرسان و معلمان قرآنی می‌تواند ضمن تکریم باعث هم افزایی این عزیزان می‌گردد.

فرماندار همدان در پایان تاکید کرد: جلسات شورای قرآنی شهرستان با دستور کار مشخص و کیفی برگزار شود و تشکل‌های عضو این شورا باید از اقدامات جزیره‌ای خودداری کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار