مدیرکل بهزیستی استان؛
ارائه خدمت مفید و موثر به نیازمندترین افراد که اکثرا از دو دهک پائین هستند به بدنه کارشناسی و اجتماعی مستحکم نیاز دارد.
کد خبر: ۹۱۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ 28 October 2020
ارائه خدمت مفید و موثر به نیازمندترین افراد که اکثرا از دو دهک پائین هستند به بدنه کارشناسی و اجتماعی مستحکم نیاز دارد.
 
به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان مدیر کل بهزیستی استان با خانجانی دادستان استان و حجت الاسلام براتی معاون دایره سرپرستی دادگستری دیدار و گفتگو کرد.

 مهدی دیناری مدیرکل بهزیستی استان که در جمع معاونین اداره کل بهزیستی استان و کارشناسان مجتمع شیرخوارگاهی عترت به میزبانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان سخن می‌گفت افزود: ارائه خدمت مفید و موثر به نیازمندترین افراد که اکثرا از دو دهک پائین هستند به بدنه کارشناسی و اجتماعی مستحکم نیاز دارد.

در این دیدار که با محوریت گفتگو‌ها در مورد ساماندهی بهتر یکی از شبانه روزی‌های سالمندان و نحوه‌ی تسهیل در پذیرش افراد بی خانمان و نیازمند در دوران شیوع کرونا برگزار شد دیناری گفت: آموزش نیروها، بهداشت و تهویه مناسب، رعایت اصول استحکام و فنی ساختمان، تغذیه و... خدماتی شناخته شده است که هر مرکز با توجه به فلسفه ایجاد آن، بایستی ارائه دهد چرا که هنین موارد شرط اول سازمان بهزیستی و دولت در برونسپاری خدمات به این مراکز و موسسات است.

 مدیر کل بهزیستی استان گفت: بدلیل سرعت گرفتن انتشار کرونا، بجز در نظر گرفتن محیط باز و رعایت فاصله در محیط و محوطه‌های مشترک و عمومی در مراکز بهزیستی، تخت‌های سالمندان و معلولین و فرزندان در مراکز نگهداری و خانه‌ها نیز بایستی دارای فاصله‌ی بیشتر از ماه‌های اول شیوع کووید ۱۹ باشد. 

مهدی دیناری گفت: تعامل خوب گذشته با دادگستری، مراجع انتظامی و همه‌ی ارگان‌ها و ادارات با قوت بیشتر ادامه خواهد یافت. 

در این نشست که معاونین توانبخشی و اجتماعی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان و جمعی از کارشناسان و روانشناسان بهزیستی شهرستان همدان نیز حضور داشتند دادستان نیز پس از تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیر کل جدید بهزیستی گفت: رویه فعلی که رقابتی بوده و بر خلاف دهه‌های گذشته، انحصار در دست مراکز خاصی نیست و بهزیستی قدرت انتخاب در ارجاع به مراکز با کیفیت دارد نقطه قوت بهزیستی بوده و خدمت رسانی و پذیرش‌های بهزیستی را راحت‌تر و با کیفیت کرده است. 

خانجانی تصریح کرد: مشکلات روزانه نیز که جزئی از کار اداری است با تماس، تعامل دوستانه و گفت گوی حضوری مرتفع خواهد شد. 

در این دیدار ایجاد مرکز قرنطینه برای کل موارد ارجاعی مراجع قضائی، انتظامی و دیگر مراجع در ساعات غیر اداری مطرح گردید و همچنین طرفین بر ضرورت ترخیص تعدادی از افراد دارای خانواده نسبی و سببی و کاهش مددجویان بستری یا مقیم و حاضر در خوابگاه‌ها به عنوان دستگاه متولی قضائی و حمایتی- نگهداری به توافق رسیدند.
 
 
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار