فرماندار شهرستان نهاوند گفت: متاسفانه امروز داریم به کرونا عادت می‌کنیم و این مساله باعث می‌شود که شرایط سختی در انتظارمان باشد که جبران آن به راحتی امکانپذیر نیست.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 23 September 2020
فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به عادی شدن شرایط کرونایی برای مردم این موضوع را یک زنگ خطر بزرگ عنوان کرد.

به گزارش فارس، مراد ناصری در شورای فرهنگ عمومی نهاوند اظهار کرد: عادی شدن شرایط کرونایی برای برخی از مردم علامت خطری جدی برای گسترده‌تر شدن این بیماری و سخت‌تر شدن وضعیت موجود است.

وی افزود: شرایط امروز جنگ به مراتب سخت‌تر از گذشته شده و بحران آن از بحران زمان جنگ نیز بیشتر شده است بنابراین همه باید این شرایط را درک کرده و بیش از هر زمان دیگری به کرونا پرداخته شود.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: متاسفانه امروز داریم به کرونا عادت می‌کنیم و این مساله باعث می‌شود که شرایط سختی در انتظارمان باشد که جبران آن به راحتی امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه ما از شورای فرهنگ عمومی انتظار داریم این مساله را در دستور کار خود قرار داده و حتی آن را به عنوان دستور کار اول مورد بررسی قرار دهد افزود: طی هفت ماه گذشته سه بار طرح ۲۱ روزه را در شهرستان اجرا کردیم که البته نتایج خوبی داشت.

ناصری با اشاره به اینکه با شرایط کنونی، مقابله با کرونا فقط از دست ما ساخته نیست و همه در این زمینه باید احساس مسئولیت کنند گفت: برای موفقیت در این زمینه لازم است مردم پای کار بیایند که در این زمینه روحانیون و اداره تبلیغات اسلامی می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

وی مدارس و آموزش و پرورش را یکی از مراکز مهم تامین سلامتی و فرهنگسازی برای رعایت پروتکل‌ها عنوان کرد و افزود: امروز مجموعه آموزش و پرورش شرایط سختی را سپری می‌کند و تلاش‌های زیادی برای حفظ سلامتی دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان نهاوند اظهار کرد: ما نباید آموزش و پرورش را تنها بگذاریم، باید همه تلاش کنیم تا در این زمینه اقدامات بیشتری در این مجموعه رخ دهد.

وی افزود: اینکه برخی می‌گویند آموزش و پرورش مدارس را تعطیل کند چیزی است که انجام آن نه در اختیار شهرستان است و نه در اختیار استان بلکه ستاد ملی مقابله با کرونا باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند، اما واقعا برای بهتر شدن شرایط نباید آموزش و پرورش را تنها بگذاریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار