علی نورعلئیی با اشاره به فعالیت کلاس آموزشی موسیقی گروه آقای پیری برای هشت نفر افزود: کلاس‌های آموزشی هنر‌های تجسمی در قالب آموزشگاه‌های آزاد در شهرستان با رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حال انجام است.
کد خبر: ۸۸۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 13 August 2020
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان از فعالیت ۱۰ آموزشگاه آزاد هنری در شهرستان خبر داد و گفت: ۶ آموزشگاه آزاد نقاشی، دو آموزشگاه آزاد موسیقی و دو آموزشگاه آزاد خوشنویسی آموزش به علاقه‌مندان به هنر را بر عهده دارند.

به گزارش فارس، نورعلئیی با اشاره به فعالیت سه گروه تئاتر اداره ارشاد از یک ماهه اخیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: گروه‌های تئاتر (تنها)، (قاب خالی) و (سایه) به سرپرستی سجاد طهماسبی، سجاد باقری و حسین سوری با هدف اجرای عمومی و شرکت در جشنواره در سالن فردوسی در حال تمرین هستند.

وی با اشاره به فعالیت کلاس آموزشی موسیقی گروه آقای پیری برای هشت نفر افزود: کلاس‌های آموزشی هنر‌های تجسمی در قالب آموزشگاه‌های آزاد در شهرستان با رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حال انجام است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان از فعالیت ۱۰ آموزشگاه آزاد هنری در تویسرکان خبر داد و گفت: ۶ آموزشگاه آزاد نقاشی، دو آموزشگاه آزاد موسیقی و دو آموزشگاه آزاد خوشنویسی آموزش به علاقه‌مندان به هنر را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه آموزشگاه آزاد تئاتر نداریم، چون تاکنون متقاضی راه‌اندازی نداشتیم گفت: در این زمینه پیگیری بسیاری از سوی هنرمندان انجام دادیم و قول کمک هم دادیم، اما به خاطر نیاز به فضای زیاد برای کار و عدم توان اقتصادی، تاکنون هیچ کس برای راه اندازی آموزشگاه درخواست نداده است.

نورعلئیی با بیان اینکه در حوزه تئاتر در پنج سال اخیر حرف اول را در استان می‌زنیم گفت: تویسرکان در سه دوره متوالی با تئاتر سجاد طهماسبی به جشنواره بین‌المللی فجر راه پیدا کرد که نویسندگی و کارگردانی هم بر عهده این هنرمند توانمند بود.

وی از برگزاری کلاس آموزشی نمایشنامه‌خوانی با مربیگری سجاد طهماسبی خبر داد و برپایی نمایشگاه آثار هنری مدرن نقاشی امیرحسین فرخی با عنوان (بی مرزی) در سبک سورئال – انتزاعی طی هفته آینده را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و یادآور شد: این نمایشگاه با نمایش ۳۲ اثر در محل نمایشگاه دائمی تویسرکات در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار