مصطفوی معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان از اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ 05 August 2020
مصطفوی معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان از اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری بازدید کرد.این امر پیرو اتفاقات شاخص رخ داده در ده ماهه اخیر به همت مجموعه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری به انجام رسید.

به گزارش تابناک همدان، در ابتدا محمدعلی گلشن به ارائه گزارشی از اتفاقات شاخص رخ داده در ده ماهه اخیر همچون راه اندازی مرکز فرماندهی یگان‌های کنترل ساختمان، رفع سد معبر و انضباط شهری، تنطیم شیوه نامه سازمانی در راستای بهبود روش‌ها و نحوه تعامل با مردم، یکپارچه سازی و اصلاح دستورالعمل برخورد با تعمیرات از جمله اساسی، جزئی و ... در راستای رضایت شهروندان بالاخص اهالی مناطق محروم، برگزاری کلاس‌های آموزشی پرسنل عملیاتی به صورت دوره ای، راه اندازی سامانه‌های پایش تصویری و سیستم ردیاب ناوگان رادشیدو GPS خودرو‌های عملیاتی، ارتباط رادیویی انبار مرکزی در جهت سهولت ترخیص اموال و ... پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا در آینده شاهد اتفاقات خوب و شایسته در راستای ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان همدانی در شهر باشیم.

مصطفوی در حضور خود از واحد‌های مختلف اداره، روند ترخیص لوازم ضبط شده، مرکز فرماندهی یگان‌های عملیاتی (مرکز مانیتورینگ)، انبار مرکزی شهرداری و روند ورود_ثبت و خروج اموال بازدید کرد. 
 
 
بازدید معاون دادستان از اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری

معاون محترم دادستان از تحولات و اقدمات صورت گرفته در اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری ابراز رضایت و خرسندی کرد و اظهار داشت در صورت لزوم صدور دستورات قضایی در تمامی حوزه‌ها مکاتبات مورد نیاز انجام گیرد و در همین راستا دادستانی آمادگی هرگونه کمک در جهت ارتقای سطح نظم و انضباط شهری را دارد.
 
در انتها محمدعلی گلشن ضمن قدردانی از حضور معاون محترم دادستان در اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری مراتب تشکر خود را از حمایت دادستان محترم و معاونین ایشان در این ده ماه ابراز و توجه مقام محترم قضایی و انتظامی به این حوزه را باعث دلگرمی و آرامش خاطر در راستای انجام وظایف ذاتی خود دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار