محمد پورداود با اشاره به اختصاص ۷۷ حوزه امتحانی در استان همدان برای امتحانات نهایی پایه دوازدهم گفت: آمادگی لازم برای برگزاری این امتحانات در حوزه‌های امتحانی استان وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ 06 June 2020
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز امتحانات نهایی پایه دوازدهم در ۷۷ حوزه امتحانی در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، پورداود از آغاز برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم طی امروز خبر داد و اظهار کرد: مقدمات لازم برای برگزاری این امتحانات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم شده است.

وی با اشاره به اختصاص ۷۷ حوزه امتحانی در استان همدان برای امتحانات نهایی پایه دوازدهم گفت: آمادگی لازم برای برگزاری این امتحانات در حوزه‌های امتحانی استان وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: با تشکیل شورای نظارت بر امتحانات نهایی پایه دوازدهم در استان، زمینه و شرایط لازم برای اجرای کامل دستورالعمل های مربوط به پیشگیری از شیوع کروناویروس در حوزه های امتحانی به خوبی فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم بر اساس پروتکل‌های بهداشتی مبنای عمل ما در سطح استان است گفت: با همکاری دستگاه‌هایی نظیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، حوزه‌های امتحانی از لحاظ بهداشتی آماده برگزاری امتحانات هستند.

پورداود با تأکید به اینکه اقلام بهداشتی و حفاظتی به ویژه ماسک و دستکش توسط عوامل اجرایی و دانش‌آموزان استفاده خواهد شد:برای ضدعفونی حوزه‌های امتحانی و تهیه اقلام بهداشتی اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی از عوامل اجرایی امتحانات نهایی قدردانی کرد و گفت: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات در برگزاری مطلوب امتحانات نهایی در شرایط کرونایی استفاده کرده‌ایم تا دانش آموزان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با آسودگی خاطر در جلسه امتحان حاضر شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه ۷۷ حوزه امتحانی در استان برای امتحانات نهایی پایه دوازدهم در سطح استان اختصاص یافته است خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۸ حوزه فعالیت ۲۲ روزه ( مجری آزمون هر دو گروه) و ۳۹ حوزه فعالیت ۱۱ روزه (مجری آزمون یک گروه) خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار