مجید درویشی با بیان اینکه متأسفانه تعداد کمی از شهروندان اسدآبادی به پویش «در خانه بمانیم» گوش نکردند و باعث تشدید ویروس کرونا شدند، گفت: امروز وظیفه سنگینی در زمینه کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا داریم و همه باید در این زمینه مشارکت کنند کمااینکه نقش سمن‌ها در این رابطه برجسته است.
کد خبر: ۸۳۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲ 30 March 2020
فرماندار اسدآباد بابیان اینکه وظیفه ما در زمینه کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا سنگین است، گفت: سازمان‌های مردم نهاد باید در فرهنگسازی «ماندن در خانه» مشارکت کنند.

به گزارش مهر، درویشی با بیان اینکه خواهش ما از مردم همچنان این است که در خانه‌هایشان بمانند، گفت: با فرهنگ سازی به کمک فعالان فضای مجازی، سمن‌ها، جوانان و گروه‌های جهادی و بسیج می‌توان زنجیره اتصال ویروس کرونا هر چه زودتر قطع کرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه تعداد کمی از شهروندان اسدآبادی به پویش «در خانه بمانیم» گوش نکردند و باعث تشدید ویروس کرونا شدند، گفت: امروز وظیفه سنگینی در زمینه کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا داریم و همه باید در این زمینه مشارکت کنند کمااینکه نقش سمن‌ها در این رابطه برجسته است.

درویشی از حمایت‌ها و مشارکت سپاه، نیروی انتظامی، اداره صمت، اتاق اصناف، هلال احمر و مجموعه بازاریان و ارگان‌های حمایتی و پشتیبانی آن‌ها در پیشبرد اهداف ستاد مقابله با کرونا قدردانی کرد.

فرماندار اسدآباد گفت: بازاریان اسدآباد و اتحادیه‌ها با برنامه ریزی‌های منسجم و حمایت همه جانبه در خصوص مدیریت مقابله با ویروس کرونا سربلند بیرون آمدند.

وی از بازاریان درخواست کرد با صبر و شکیبایی مجموعه را کمک کنند تا کرونا را شکست بدهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار