مید پرورشی خرم اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید در برخی استان‌های کشور از جمله استان همدان تمامی راهدارخانه‌های استان همدان در آماده باش کامل به سر می‌برند تا در صورت بروز هرگونه حادثه اقدام لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۸۲۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 24 February 2020
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید در برخی استان‌های کشور از جمله استان همدان تمامی راهدارخانه‌ها در آماده باش کامل به سر می‌برند.

به گزارش تسنیم،وی با بیان اینکه جلسات ستاد بحران برگزار شده و تمام تمهیدات لازم برای تامین مصالح، تجهیزات، خودرو‌های برف روب و ... انجام شده است، افزود: از امروز بعدازظهر نیز کلیه عوامل و مسئولان مربوطه در راهدارخانه‌ها مستقر هستند تا به محض بارش برف یا باران اقدام به پاکسازی جاده‌ها کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه رایزینی‌های لازم با بخش خصوصی نیز انجام شده تا در صورت نیاز از وسایل و خودرو‌های این بخش نیز استفاده شود، گفت: پل‌ها، دهانه پل‌ها و سایر مکان‌ها مورد بازدید قرار گرفته است تا در صورت بروز سیل با مشکلی روبه‌رو نشویم.

وی تصریح کرد: احتمال زیاد در گردنه‌ها با بارش برف و در دیگر مناطق نیز با آب گرفتگی معابر، پل‌ها، جاری شدن آب در جاده‌ها و ... روبه‌رو شویم به همین دلیل نیز از مردم می‌خواهیم از سفر‌های غیر ضرور به استان همدان و ... پرهیز کنند.

پرورشی خرم باتاکید براینکه بازرسی از راه‌های مواصلاتی و جاده‌های استان ادامه دارد، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت سفر، حتما تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی را به همراه داشته و از پر بودن باک خودروی خود مطمئن باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار