مؤمنعلی دارابی اظهار کرد: در ابتدای دی ماه امسال بیش از ۱۲ پزشک متخصص از جمله سونوگراف خانم به شهرستان نهاوند اضافه شد و در حال به بیماران خدمات ارائه می‌دهد و تقریباً نیاز‌های شهرستان به لحاظ انواع متخصص برطرف شده است.
کد خبر: ۸۱۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ 25 January 2020
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: در ایام دهه فجر امسال دو پروژه مهم در بخش درمان شامل بخش دوم داخلی بیمارستان آیت قدوسی و اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان شهرستان نهاوند افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، دارابی ضمن تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: یکی از مهمترین محور‌های توسعه، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است و به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دولت تدبیر و امید، شبکه بهداشت درمان در راستای استحقاق بخشیدن به بخش‌های سلامت، طی پنج سال اخیر خدمات بسیار مطلوبی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر امسال دو پروژه مهم در بخش درمان افتتاح می‌شود، ادامه داد: این پروژه‌ها شامل بخش دوم داخلی بیمارستان آیت قدوسی و اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان با اعتبار هشت میلیارد تومان است و پروژه احداث ساختمان و جذب دستگاه ام. آر. آی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در صورت تجهیز و اتمام کار‌های اولیه دستگاه مذکور راه اندازی خواهد شد و این مهمترین رویکردی است که می‌تواند در زمینه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در اقصی نقاط شهرستان ارائه خدمات کند.

دارابی خاطرنشان کرد: ترسیم نقشه سلامت شهرستان به گونه‌ای است که در ابتدای امسال چهار پروژه شامل مرکز خدمات جامع سلامت روستای گوشه، شهرک و شعبان و بهسازی بخش داخلی مردان بیمارستان علیمرادیان با اعتبار پنج میلیارد تومان در هفته سلامت افتتاح و راه اندازی شد و پنج پروژه نیز کلنگ زنی شد.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت گلشن، انبار دارویی مرکز بهداشت، ساختمان پزشکان در بیمارستان شهید آیت الله قدوسی، دیوارکشی مرکز خدمات جامع سلامت فیروزان و ادامه تکمیل ساخت پروژه اورژانس ۱۱۵ واقع در سه راهی فارسبان با اعتبار بیش از هشت میلیارد تومان است که در حال ساخت و پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: در زمینه تجهیزات تشخیص پزشکی هم با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، مجوز خرید یک دستگاه سی. تی. اسکن با اعتبار دو میلیارد تومان از وزارت بهداشت گرفته شده است.

وی گفت: راه اندازی سامانه الکترونیکی پذیرش ۲۴ ساعته نوبت دهی کلینیک تخصصی شهرستان که سالیانه بیش از ۴۰ هزار نفر مراجعه و پذیرش بیمار دارد، از دیگر اقدامات شبکه بهداشت است و بر همین اساس شهرستان نهاوند دارای ۴۳ پزشک متخصص بوده که به صورت ویژه در بیمارستان ها، کلینیک تخصصی و مطب‌ها به مردم خدمات تخصصصی و درمانی ارائه می‌دهند.

دارابی اظهار کرد: در ابتدای دی ماه امسال بیش از ۱۲ پزشک متخصص از جمله سونوگراف خانم به شهرستان نهاوند اضافه شد و در حال به بیماران خدمات ارائه می‌دهد و تقریباً نیاز‌های شهرستان به لحاظ انواع متخصص برطرف شده است.

وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه در تبیین سیاست‌های دولت تدبیر و امید و به ویژه پزشک خانواده، تمامی مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی با اخذ قرارداد با پزشک خانواده از نعمت پزشک، ماما و سایر نیرو‌ها برخوردار بوده و با دلگرمی و انگیزه در قالب طرح تحول سلامت در سطح بیمارستان و پزشک خانواده در سطح مراکز بهداشتی، درمانی شهری و روستایی خدمات لازم به مردم ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار