محمدحسن باقری‌شکیب با اشاره به اینکه الگوی آب و هوایی تابستان در همدان به پایان رسیده است، اظهار داشت: روز سه‌شنبه در ساعت‌های بعد از ظهر، سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و به دنبال آن احتمال ایجاد غبار محلی وجود دارد.
کد خبر: ۷۸۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 06 October 2019
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان پیش‌بینی‌کرد: در ۲۴ ساعت آینده سرعت وزش باد در مناطق مختلف این استان افزایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، باقری‌شکیب افزود: با بررسی نقشه‌های هواشناسی در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه الگوی آب و هوایی تابستان در همدان به پایان رسیده است، اظهار داشت: روز سه‌شنبه در ساعت‌های بعد از ظهر، سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و به دنبال آن احتمال ایجاد غبار محلی وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان عنوان کرد: به دنبال این پدیده، احتمال شکسته شدن درختان و آسیب به بنر و تابلو‌های تبلیغاتی در سطح استان همدان وجود دارد.

باقری شکیب بیان کرد: اسدآباد و نهاوند با ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین شهر‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای همدان چهار درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شد.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار