علی کولیوند گفت: در تعطیلات نوروز امسال حدود یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان در مراکز اسکان این شهرستان اسکان یافته و از خدمات ما برخوردار شدند.
کد خبر: ۷۸۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 17 September 2019
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش نهاوند گفت: از ابتدای شروع تعطیلات تابستانی تا پایان فعالیت مراکز اسکان فرهنگیان، ۴ هزار و ۹۲۵ نفر در مدارس نهاوند پذیرش شدند.

به گزارش فارس، کولیوند اظهار کرد: از ابتدای شروع تعطیلات تابستانی تا پایان فعالیت مراکز اسکان فرهنگیان، ۴ هزار و ۹۲۵ مسافر در قالب یک‌هزار و ۱۶۸ خانوار در مدارس نهاوند پذیرش شده‌اند.

وی گفت: به منظور ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه امسال دو مرکز شبانه روزی از تیرماه تجهیز و برای اسکان اختصاص داده شد.

 معاون پشتیبانی آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه در مراکز اسکان فرهنگیان علاوه بر فرهنگیان سایر میهمانان و مسافران نیز اسکان داده شده‌اند افزود: بر اساس آمار موجود ۸۸ درصد از پذیرش‌شدگان یعنی جمعیت ۴ هزار و ۳۶۰ نفر را میهمانان فرهنگی و ۱۲ درصد معادل ۵۶۵ نفر نیز از سایر اقشار جامعه بوده‌اند.

وی از رشد میزان اسکان میهمانان در تابستان امسال خبر داد و گفت: طبق آمار موجود تابستان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد پذیرش‌شدگان با رشد ۱۰ درصدی مواجه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار