نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جبران خسارت سیل‌زدگان به یکباره هزینه سنگینی برای کشور خواهد داشت، اما اگر آن را بخش‌بندی کرده و هر گروهی با محوریت مساجد بخشی از این نیاز‌ها را برطرف کند، در کمترین زمان ممکن و بدون فشار اقتصادی مشکلات برطرف می‌شود.
کد خبر: ۷۳۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 17 April 2019
امیر خجسته از طرح «جهاد همبستگی ملی» با شعار «هر مسجد، یک خانه»، «هر بانک، یک مدرسه» و «هر کاسب، یک لوازم خانگی» استقبال کرد و گفت: امروز مساجد می‌توانند مانند گذشته کلید حل مشکلات مردم سیل‌زده باشند.

به گزارش فارس، خجسته با بیان اینکه مردم ایران همواره در شرایط سخت و بحرانی در کنار هم بوده و هستند اظهار کرد: باید این ظرفیت به خوبی هدایت شود.

وی با اشاره به همبستگی ملی در دوران دفاع مقدس افزود: اگر در دوران جنگ تحمیلی اعتقاد به خدا و همبستگی مردم نبود، قطعاً آسیب می‌دیدیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با اشاره به اینکه امروز هم با هم باید ورود کنیم تا بر مشکلات هموطنان در مناطق سیل‌زده پایان دهیم تصریح کرد: هموطنان ما در استان‌های سیل‌زده تمام دارایی خود را از دست دادند، نباید این طور باشد که ما در رفاه باشیم، اما آن‌ها در سختی و دشواری دست و پنجه نرم کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در هر نقطه‌ای از ایران اسلامی به دنبال کمک به هموطنان خود هستند ادامه داد: هر فردی که وضعیت مردم را در مناطق سیل‌زده مشاهده کند نمی‌تواند با این وضعیت آرامش داشته باشد.

خجسته با تأکید بر اینکه باید به مرور زمان نیاز‌های این مردم عزیز را برطرف کرد و سطح زندگی آن‌ها را ارتقا داد، از طرح «جهاد همبستگی ملی» با شعار «هر مسجد، یک خانه»، «هر بانک، یک مدرسه» و «هر کاسب، یک لوازم خانگی» استقبال کرد و گفت: مساجد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون محور همه فعالیت‌های الهی و انسان‌دوستانه بوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با اشاره به اینکه جهاد همبستگی ملی در ایران بار‌ها محقق شده است اظهار کرد: روزگاری برای تحقق انقلاب اسلامی و روزی در دفاع مقدس شاهد این همبستگی بودیم و امروز لازم است در عرصه سازندگی خانه‌های ویران هم‌وطنانمان ورود کنیم.

وی با بیان اینکه امروز همه به این جهاد دعوت هستند افزود: هر فردی به اندازه و وسع خودش در این همبستگی ملی جهاد ورود پیدا کند.

خجسته تأکید کرد: بودن تردید تحقق این امر می‌تواند سیل‌زدگان را به روند زندگی بازگرداند و آنان را احیا کند.

وی با بیان اینکه خداوند نیز به حرکت جمعی خیر و برکت می‌دهد گفت: خداوند بزرگ نیز حرکت عظیم مردم ایران را همواره برکت داده و عزت بخشیده است.

وی افزود: به طور حتم با این طرح ملت ایران بار دیگر حماسه‌ای می‌آفرینند و مورد و تکریم مردم جهان قرار خواهند گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار