نادر پورسبزی با اعلام این خبر، تصریح کرد: پس از اعلام سردار قاسم سلیمانی مبنی بر کمک‌رسانی مواکب اربعین سراسر کشور به مناطق سیل‌زده، موکب امام رضا (ع) شهر مریانج نیز فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۷۳۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 11 April 2019
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج گفت: روزانه بیش از ۷ هزار قرص نان برای مناطق سیل‌زده در شهر مریانج پخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در جلسه‌ای با مسئولان استان و با توجه به نبود امکانات کافی در مناطق سیل‌زده و قطعی آب، برق و گاز، تصمیم گرفتیم که اقدام به پخت روزانه نان و ارسال آن به این مناطق را در دستور کار خود قرار دهیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج بیان کرد: در اولین اقدام با چند خیر رایزنی شد تا آرد لازم تهیه و مقدمات برپایی یک نانوایی در محل مسجد پنج‌تن آل‌عبا مریانج فراهم شود.

وی تصریح کرد: با حضور جهادگران موکب امام رضا (ع) شهر مریانج پخت نان را بدون وقفه و از ابتدای صبح تا آخر شب را شروع و روزانه قریب به چهار هزار قرص نان از این نانوایی پخت می‌شود.

پورسبزی تأکید کرد: علاوه بر نانوایی موکب امام رضا (ع) با دو نانوایی در شهر مریانج رایزنی شد تا در مواقع استراحت و خارج از ساعت کاری خود به صورت جهادی روزانه هرکدام ۱۵۰۰ قرص نان را پخت کنند و تحویل این ستاد دهند.

وی خاطرنشان کرد: مجموع این نان‌ها روزانه به هفت هزار قرص می‌رسد که روزانه از شهر مریانج، توسط ستاد عتبات عالیات استان، به مناطق سیل زده ارسال و توزیع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار