محمدرضا بیاناتی اظهار کرد: روز بیست و یکم فروردین ماه شهروندان ۴۶۸ مورد با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۸ مورد منجر به عملیات، ۱۲ تماس برای مشاوره و راهنمایی، ۴۸ تماس اشتباه و متاسفانه ۴۰۰ مورد ایجاد مزاحمت بوده است. 
کد خبر: ۷۳۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲ 11 April 2019
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در روز گذشته، ۱ عملیات اطفای حریق و ۷ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۱ مورد آتش سوزی شامل نشت گاز خودرو در بلوار امام خمینی و همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات انجام شده است.

بیاناتی تصریح کرد: از ۷ عملیات امداد و نجات، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده آسانسور در سعیدیه، بلوار ارم، پل عابر پیاده در بلوار احمدی روشن و ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در بلوار شاهد و خیابان پاسداران و همچنین عملیات امداد و نجات در حادثه احتمال سقوط کودک در سعیدیه و نجات فردی در حادثه اقدام به خودکشی در شهرک بهشتی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمان ایمنی همددن با بیان اینکه در این عملیات‌ها تعداد ۸ نفر نجات یافته‌اند توصیه کرد: از تجمع در محل بروز حادثه خودداری نمایید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار