محمدعلی پورمختار تاکید کرد: انتخاب یکی از افتخارات استان به عنوان نماینده، ولی فقیه و امام جمعه همدان باز هم افتخار بزرگی برای مردم استان است و امیدواریم با حضور آیت الله شعبانی استان همدان جان تازه‌ای گرفته و با استفاده از نیرو‌های انقلابی و مشی عملی ایشان و با پیشبرد اهداف اجتماعی، سیاسی و کمک به مدیران ارشد استان در راه تداوم و پیشرفت استان موفق‌تر از پیش باشیم.
کد خبر: ۷۲۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ 15 March 2019
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردمی بودن یکی از ویژگی‌های بارز ایت الله محمدی بوده است که با وجود همه سختی‌ها و شرایط، همه دعوت‌ها را می‌پذیرفتند.

به گزارش ایسنا، پورمختار در آئین تکریم و معارفه نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، اظهار داشت: با قرار گرفتن در گام دوم انقلاب و آغاز دهه پنجم انقلاب، اعتقاد داریم حضور نیرو‌های توانمند با روحیه انقلابی، اراده پولادین و نگاه آرمانگرایانه همراه با واقع بینی به عنوان موتور محرک این حرکت خواهد بود و در کنار آن استفاده از تجارب همه اندیشمندان، فرهیختگان و بزرگان که عمر خود را در راه انقلاب صرف کرده اند، سرشار از تجربه هستند.

وی افزود: آمیختن شور جوانی و روح انقلابی با این تجارب گرانبها در پیشبرد اهداف انقلاب می‌تواند موثر باشد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: پرچمداری مردم استان همدان در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و امروز در جای جای میهن اسلامی حضور اندیشمندان، علما و عرفا از استان همدان ما را در پیمودن این راه و حمایت از، ولی و رهبر انقلاب مستحکم‌تر ساخته است. 

وی تاکید کرد: انتخاب یکی از افتخارات استان به عنوان نماینده، ولی فقیه و امام جمعه همدان باز هم افتخار بزرگی برای مردم استان است و امیدواریم با حضور آیت الله شعبانی استان همدان جان تازه‌ای گرفته و با استفاده از نیرو‌های انقلابی و مشی عملی ایشان و با پیشبرد اهداف اجتماعی، سیاسی و کمک به مدیران ارشد استان در راه تداوم و پیشرفت استان موفق‌تر از پیش باشیم.

پورمختار ادامه داد: آیت الله شعبانی در این امر خطیر و مهم مردم همدان باز هم نشان خواهند داد که کنار مردم هستند.

وی تاکید کرد: آیت الله شعبانی از روستای شهیدپرور و مالک الشتر بهاردربیگ برخواسته اند که نیرو‌های دلسوز و انقلابی عهد می‌بندند در کنار ایشان خواهند بود و ما عهد و پیمان می‌بندیم در کنار ایشان باشیم و از آرمان‌های رهبری و تدابیر ایشان حمایت خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار