امام جمعه همدان ابراز کرد: فتنه‌های فضای مجازی و هزاران جنایت که در پیرامون ما شکل می‌گیرد برای مقابله با دین ماست و می‌خواهند دین ما را از دستمان بگیرند.
کد خبر: ۶۹۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 14 December 2018
نماینده، ولی فقیه در همدان گفت:برگزاری یادواره شهدا سبب تقویت معنویت در جامعه و آگاهی از ایثار و رادمردی این بزرگان است.

به گزارش تسنیم، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، در نماز عبادی سیاسی جمعه، به سرمایه‌های وجودی هر انسان اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ سرمایه‌ای جایگزین دین انسان‌نمی‌شود و اگر دین انسان به خطر افتد باید آبرو و مال و خون خود را فدای دین کند.

وی تصریح کرد: انسان با خطر مال، جان، آبرو و خطر‌های دیگر را می‌تواند تحمل کند، اما وقتی دین انسان در خطر باشد یا از دست برود همه چیز انسان از دست می‌رود.

امام‌جمعه همدان با بیان اینکه هزاران شهید خون خود را بر سر حفاظت از دین داده‌اند و کشورهای دنیا بر سر دین با ما می‌جنگند، گفت: انرژی اتمی بهانه دشمن است بلکه مشکل اصلی دشمنان با ما دشمنی با دین ما است.

نماینده، ولی فقیه در همدانبا تاکید بر اینکه کسی که در مرز دشمنی خدا و دین خدا وارد شود دیگر خواهر برادری معنایی نداردو و او با همه می‌جنگد، افزود: ایمان با کفر هیچ‌سازگاری ندارد بنابراین انسان مومن هم با دشمن دین هیچ دوستی و صلحی ندارد.

وی با بیان اینکه امروز نقشه دشمنان اسلام لو رفته است و مسئولان نباید فریب زبان بازی دشمنان را بخورند، تصریح کرد: اگر واقعا مومن هستیم باید حواسمان به همه جوانب دین باشد.

امام‌جمعه همدان‌گفت: آن‌هایی که سر سوزنی روی خوش به دشمنان خدا نشان ندادند، کسانی هستند که در هر شرایطی با دشمنان دین و خدا می‌جنگند، حتی اگر پدر آن‌ها دشمن خدا باشد.

طه محمدی به برپایی یادواره شهدا در استان اشاره کرد و افزود: برای شهدای خلبان استان دارالمومنین همدان نیز مراسمی برگزار شد و در آن یکی از فرماندهان پایگاه نوژه سخنرانی کردند و با خود گفتم که آنان کار زینبی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا نباید فراموش شوند و همواره باید از برجستگی‌های آنان گفته شود، اظهار داشت: در طول جنگ بیش از ۲۰۰ شهید خلبان را تقدیم اسلام کرده‌ایم.

امام‌جمعه همدان افزود: استان همدان بیشترین شهدای روحانی رو تقدیم انقلاب کرده است که باید یاد و خاطره آن‌ها را گرامی‌بداریم اگرچه ما تاکنون برای شهدای روحانی هیچ کاری نکرده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار