عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی باید دولت و مجلس تدبیری کنند که حقوق این اقشار تا حدودی برای سازمان تامین اجتماعی همسان سازی شده و برای معلمان شاهد افزایش پرداختی باشیم.
کد خبر: ۶۷۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 23 October 2018
اکبر رنجبرزاده گفت:بحث نظام رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی لشکری و کشوری به صورت مصوب در هیأت دولت ومجلس در دست پیگیری است.

به گزارش تسنیم، رنجبرزاده اظهار داشت: در شرایطی که ارزش پول ملی کشور کاهش پیدا کرده و قدرت خرید مردم بویژه کارمندان وزارت آموزش و پرورش و معلمان و کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی و افراد تحت حمایت تامین اجتماعی پایین آمده چاره اندیشی اساسی در این رابطه شود.

رنجبرزاده تصریح کرد:در حال حاضر بسته‌های حمایتی در اقلام مورد نیاز و کالا‌های اساسی و غذایی برای اقشار آسیب پذیر و دهک‌های پایین در حدود ۴۵ تا ۵۰ میلیون نفر تدبیر و برنامه ریزی شده که در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آنان که حقوقشان برای امرار معاش و خرید قدرتشان کاهش یافته باید متناسب با کاهش قدرت خرید تا حدودی معضل این قشر جبران شود و دولت در تلاش بوده و مجلس اصرار بر این امر دارد که هر چه زودتر این موضوع محقق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار