میز خدمت برای ارائه خدمات بهتر و راحت‌تر به ارباب‌رجوع در طبقه همکف ساختمان فرمانداری شهرستان کبودراهنگ راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۶۲۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 21 June 2018
میز خدمت برای ارائه خدمات بهتر و راحت‌تر به ارباب‌رجوع در طبقه همکف ساختمان فرمانداری شهرستان کبودراهنگ راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، فرماندار شهرستان کبودراهنگ در این خصوص گفت: میز خدمت در فضایی مناسب در طبقه همکف برای مراجعه ارباب‌رجوع با رعایت موارد مندرج در مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری به نحوی که ارباب‌رجوع بتواند بدون نیاز به مراجعه و پیگیری از واحد‌های مختلف دستگاه اجرایی و تنها از طریق میز مذکور، خدمت یا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کند، راه‌اندازی شده است.

حجت‌اله مهدوی افزود: به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب‌رجوع و ارتقاء رضایتمندی آنان میز خدمت با حضور کارشناس ماهر و پاسخگوی این فرمانداری در خدمت ارباب‌رجوع است.

وی تأکید کرد: کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت، تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقاء کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزیت‌های فعالیت میز خدمت در این مجموعه محسوب می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: درخواست‌ها و نیاز‌های مطرح شده توسط ارباب‌رجوع در قالب سرویس‌هایی همچون نظرسنجی، شکایت، پرسش و پاسخ از شهروندان دریافت سپس به کارشناسان مربوطه ارجاع داده می‌شود تا با ایجاد وظیفه و تقسیم‌کار به آن‌ها رسیدگی شود.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در همه روز‌های کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته در میز خدمت انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار