با تجلیل از زحمات عبدالعظیم رضایی، رضا قیاسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری ملایر معارفه شد.
کد خبر: ۶۱۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 27 May 2018
با تجلیل از زحمات عبدالعظیم رضایی، رضا قیاسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری ملایر معارفه شد.

به گزارش تسنیم، مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه ملایر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

سرپرست جدید فرمانداری ملایر با اشاره به اینکه ملایر روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته است اظهار داشت: با توجه به فضای همدلی و وفاقی که بین مجموعه مدیران شهرستان قرار دارد امیدواریم این مسیر همچنان ادامه پیدا کند.

رضا قیاسی با اشاره به ظرفیت‌های ملایر در حوزه‌های متعدد تصریح کرد: فضای ابن شهر فضای خدمت کردن است و خدمت کردن به مردم این دیار افتخار بزرگی است.

قیاسی مشکلات اقتصادی و معیشتی را به عنوان مهم‌ترین مشکلات کشور دانست و خطاب به مدیران و مسئولان افزود: فرصت برای خدمت مردن کم است و باید به‌دوراز حاشیه پاشنه‌ها را بکشیم و به مردم خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه با همه توان در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و بی‌کاری تلاش می‌کنیم گفت: امیدواریم با ورود به حوزه سرمایه‌گذاری بتوانیم فضای کسب‌وکار مناسبی برای شهرستان ایجاد کنیم.

فرماندار سابق ملایر نیز با بیان اینکه مردم، ولی نعمتان ما هستند و تنها هدف ما خدمت به آن‌هاست و این را در عمل باید ثابت کنیم گفت: در دوره مدیریتم در این شهرستان تلاش کردم که حرکت در جهت خواسته‌های مردم و خدمت به آن‌ها را مدنظر قرار دهم.

عبدالعظیم رضایی با اشاره به اینکه من به ملایر عشق می‌ورزم و بهترین خاطرات دوره مدیریتی من در این شهرستان بوده است تصریح کرد: ملایر شهری فرهنگی و مردم این شهر فرهنگ دوست هستند و اعتقاد دارم اگر به زیر ساختار‌های فرهنگی توجه ویژه‌ای شود مشکلات سایر حوزه‌ها نیز قابل‌حل است.

رضایی با بیان اینکه امروز ملایر امن‌ترین شهر استان است گفت: امنیت بزرگ‌ترین نعمت است و این امنیت حاصل همدلی شورای تأمین و همه مسئولان شهرستان است.

وی با تأکید بر اینکه در زمان تصدی مدیریت فرمانداری ملایر اقدامات مطلوبی از جمله برگزاری انتخابات مطلوب، ثبت عنوان شهر ملی مبل و منبت برای شهر ملایر، برقراری امنیت و اقدامات فراوان در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از جمله مهم‌ترین اقدامات برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با حضور سرپرست جدید فرمانداری آقای قیاسی ملایر همچنان در ریل توسعه و پیشرفت حرکت کند ..

‌به گزارش تسنیم با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان از خدمات عبدالعظیم رضایی تقدیر و رضا قیاسی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ملایر معرفی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار