عضو شورای شهر همدان بدهی شهرداری همدان به پیمانکاران را ۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بدهی به پیمانکاران مشکل‎ساز شده است.
کد خبر: ۶۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 13 July 2015
عضو شورای شهر همدان بدهی شهرداری همدان به پیمانکاران را ۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بدهی به پیمانکاران مشکل‎ساز شده است.

به گزارش تسنیم، نرگس نورالله زاده در صحن علنی شورای شهر همدان با اشاره به اینکه وضعیت بودجه شهرداری همدان در سال 94 مطلوب نیست، اظهار داشت: شهرداری همدان به پیمانکاران عمرانی 5 میلیارد تومان بدهی دارد که این مسئله مشکل‎ساز شده و مراجعات بسیار پیمانکاران به شهرداری همدان را در پی دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان قصد فروش 9 قطعه زمین خود را دارد، افزود: شورای شهر در صورتی با فروش این زمین‎ها موافقت کند که مبلغ حاصل از فروش این میزان زمین صرف پروژه‌های عمرانی شده و بدهی پیمانکاران پرداخت شود.

نورالله زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت درآمدی شهرداری همدان مطلوب نبوده و با مشکلات بسیاری مواجه است، تصریح کرد: باید تلاش لازم از سوی شهرداری برای مدیریت هزینه‌ها صورت گیرد تا بتوان امسال را با کمترین مشکل سپری کرد.

وی با تصریح بر اینکه شهرداری باید نسبت به اولویت‎بندی پروژه‌های عمرانی خود اقدام کند، تاکید کرد: فعال نگه داشتن تمامی پروژه‌های شهرداری همدان با وضعیت بودجه فعلی به صرفه نبوده و ممکن است آسیب‌های خود را در پی داشته باشد.

عضو شورای شهر همدان با اعلام اینکه شهرداری همدان نیازمند برنامه‎ریزی دقیق برای تامین مالی پروژه‌هاست، تاکید کرد: کسب درآمدهای کوششی و صرف آن در پروژه‌های عمرانی شهر در اولویت شهرداری همدان قرار گیرد.

نورالله زاده درباره درخواست پادگان تیپ زرهی شهید قهرمان همدان مبنی بر زمین برای احداث یادمان شهید گمنام نیز گفت: مسئولان این پادگان درخواست احداث یادمان شهید گمنام در هزار و 800 مترمربع را داده بودند که باید از طریق شهرداری این مسئله مورد بررسی قرار گرفته و نیاز واقعی آنها مشخص شود.

وی با تاکید بر افزایش بهره‎وری نیروهای شهرداری همدان بیان کرد: شهرداری همدان دارای بیش از 2 هزار و 500 نیروی انسانی مختلف است که باید اقدامات لازم را برای افزایش بهره‎وری آنها داشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار