عباس اولیا سمیع با بیان اینکه امسال چهارمین سال از برخورداری استان همدان به اورژانس هوایی است، افزود: با قراردادی که با جمعیت هلال احمر تهران منعقد شده بالگردی به صورت اجاره‌ای در استان فعال است.
کد خبر: ۶۰۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 10 May 2018
مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ همدان از انجام قریب به ۲۱۰ پرواز توسط اورژانس هوایی ۱۱۵ همدان خبر داد.

به گزارش فارس، عباس اولیا سمیع با بیان اینکه امسال چهارمین سال از برخورداری استان همدان به اورژانس هوایی است، افزود: با قراردادی که با جمعیت هلال احمر تهران منعقد شده بالگردی به صورت اجاره‌ای در استان فعال است.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌ها به صورت ساعتی و ماموریتی پرداخت می‌شود، گفت: سکاندار ماموریت‌ها ۱۱۵ استان همدان است.

مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ همدان با بیان اینکه در این چهار سال، قریب به ۲۱۰ پرواز توسط اورژانس هوایی ۱۱۵ انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این ماموریت‌ها مصدومان و مددجویان در سطح استان به ویژه اینکه در جاده‌ها و گردنه‌ها دچار تصادف، حمله قلبی و... شده‌اند، به بیمارستان منتقل می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این ماموریت‌ها تعدادی از مادران باردار به بیمارستان منتقل شده‌اند، افزود: جامعه هدف امدادرسانی به کسانی است که نیاز به فوریت بیشتری در انتقال به بیمارستان دارند.

اولیا سمیع از فعالیت پنج نیرو در بالگرد هوایی استان خبر داد و گفت: از این تعداد سه نفر نیروی فنی بالگرد و دو نفر تکنسین فوریت‌های پزشکی هستند که توسط آن‌ها اکثراً یک یا دو مصدوم منتقل می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار