شهردار همدان با بیان اینکه قصد حذف دستفروشان را نداریم و آن‌ها را مدیریت و ساماندهی می‌کنیم، گفت: پیاده راه میدان امام (ره) و خیابان اکباتان همدان همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 13 February 2018
شهردار همدان با بیان اینکه قصد حذف دستفروشان را نداریم و آن‌ها را مدیریت و ساماندهی می‌کنیم، گفت: پیاده راه میدان امام (ره) و خیابان اکباتان همدان همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) افتتاح می‌شود.

به گزارش تسنیم از همدان، عباس صوفی در ستاد خدمات سفر استان همدان با اشاره به اینکه شهرداری برنامه‌هایی برای ایام نوروز دارد، اظهار داشت: از اوایل اسفندماه ستاد داخلی شهرداری همدان برای تصمیم‌گیری و اقدام در دو حوزه فضاسازی شهری دایر می‌شود.

وی افزود: امسال تمامی برنامه‌های سازمان فضای سبز، زیباسازی و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در محور رویداد همدان ۲۰۱۸ همدان پایتخت گردشگری است.

صوفی بیان کرد: پاک‌سازی شهر، ساماندهی فضا‌های سبز، نصب المان‌ها در سطح شهر با تم همدان ۲۰۱۸ از پانزدهم اسفندماه توسط شهرداری آغاز می‌شود.

شهردار همدان با بیان اینکه اتوبوس روباز گردشگری برای نوروز امسال و ارائه خدمات به مسافران آماده شده است که در صورت مطلوب بودن شرایط آب و هوایی فعالیت می‌کند، عنوان کرد: این اتوبوس با استاندارد‌های بین‌المللی اتوبوس‌های روباز گردشگری همخوانی دارد و ۲ اتوبوس دیگر نیز در حال آماده‌سازی است تا به گردشگران تابستانی خدمات ارائه کند.

صوفی با تأکید بر اینکه ساماندهی ورودی‌های همدان شده است، اما تا پایان سال فرصت کافی برای اتمام ساماندهی تمام ورودی‌های شهر نداریم، ابراز کرد: سعی می‌کنیم که ورودی‌های شهر تا برگزاری رویداد‌های همدان ۲۰۱۸ ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه چهره بدی از میدان فرودگاه به دلیل ستاد اسکان وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم این ستاد اسکان به مسجد راه کربلا و کنار دانشگاه پیام نور منتقل شود، بیان کرد: در میدان فرودگاه سازمان زیباسازی تنها یک فضا برای راهنمایی مسافران و گردشگران به ستاد اسکان ایجاد کند.

شهردار همدان با بیان اینکه نوروز امسال نصب چادر در میدان باباطاهر ممنوع و به جدیت نظارت می‌شود، تصریح کرد: نیرو و امکانات لازم را در اختیار هلال‌احمر قرار می‌دهیم تا در فضای مناسب نصب چادر را داشته و در اختیار مسافران و گردشگران قرار دهند.

صوفی با تأکید بر اینکه ساماندهی دشت فروشان به جدیت در حال پیگیری است و قبل از ایام پایانی سال انجام می‌شود، تأکید کرد: ساماندهی دست‌فروشان گنج‌نامه تا قبل از حضور مسافر و گردشگران در استان با همکاری پلیس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قصد حذف دست‌فروشان را نداریم تنها به دنبال مدیریت و ساماندهی آن‌ها هستیم، اظهار داشت: در برخی مواقع می‌توان گفت: فعالیت دست‌فروشان نیز خود یک جاذبه است.

شهردار همدان با بیان اینکه هماهنگی لازم با صداوسیما برای تهیه تیزر دعوت از مردم استان‌های دیگر برای حضور در همدان انجام‌شده است، اظهار داشت: این تیزر از ۲۰ اسفند ما در شبکه‌های مختلف در داخل کشور، شبکه‌های ماهواره‌ای و ... پخش می‌شود.

صوفی با تأکید بر اینکه تلاش می‌شود که پیاده راه میدان امام خمینی (ره) و خیابان اکباتان در ۱۸ اسفندماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) افتتاح شود، ابراز کرد: احداث سایت موزه تا آن زمان ممکن نیست و برای آن مکان یک کاور ایجاد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار