فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به کسب پیروزی‌های اخیر در جبهه مقاومت و اعلام خبر نابودی حاکمیت داعش در منطقه عنوان کرد: همدان شهری است که مقام معظم رهبری لقب دارالمومنین و دارالجهاد را بر آن نهادند.
کد خبر: ۵۳۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 27 November 2017
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مردم همدان در زلزله اخیر نیز کمک‌های بسیاری را در قالب ۵۰ کامیون برای رفع نیاز مردم کرمانشاه ارسال کردند.

به گزارش تسنیم،سردار مظاهرمجیدی در اجتماع با‌شکوه بسیجیان همدانبا گرامیداشت 38 سالگرد تاسیس بسیج اظهار داشت:‌ ‌توانستیم از برکات این شجره طیبه برای استقلال انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهیدان به ویژه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بیان کرد: امیدوارم خداوند متعال به ما توفیق دهد همچون شهدا سربازان خوبی برای ولایت باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به کسب پیروزی‌های اخیر در جبهه مقاومت و اعلام خبر نابودی حاکمیت داعش در منطقه عنوان کرد: همدان شهری است که مقام معظم رهبری لقب دارالمومنین و دارالجهاد را بر آن نهادند.

وی با اشاره به تقریظ رهبر معظم انقلاب بر چهار اثر داستانی در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس همدان گفت: فرماندهی معظم کل قوا در اقدام اخیر خود نیز مردم همدان را سرزمین  انصارالحسین(ع) نامیدند.

وی تصریح کرد: خداوند به بسیج توفیق داد تنها منحصر به مرزهای جمهوری اسلامی ایران نباشد به همین دلیل هم اینک بسیج در دنیای اسلام و با هدف پاسداری از دین خدا در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه و یمن شکل گرفته است.

مجیدی با تاکید براینکه بسیج به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان است بیان کرد: برای تحقق چنین هدفی باید  همه ظرفیتهای مردمی در عرصه‌های مختلف به میدان بیاید.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اعلام کرد: مردم همدان در زلزله اخیر نیز کمک‌های بسیاری را در قالب 50 کامیون برای رفع نیاز مردم کرمانشاه ارسال کردند.

 وی با اشاره به اینکه به دلیل حضور تیپ 32 انصارالحسین(ع) در منطقه ازگله در نخستین ساعات وقوع این بلا کار امدادرسانی به آسیب دیدگان از سوی رزمندگان این تیپ آغاز شد عنوان کرد: با آغاز هفته بسیج برنامه‌های محوری سازمان مانند مسجد محوری، اجرای طرح کرامت، گشت بسیج محله، راه‌اندازی صندوق‌های قرض الحسنه و فعالیت‌های قرارگاه  پیشرفت و آبادانی نیز با جدیت بیشتری در استان دنبال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار