نوراله زاده در این مراسم با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در عرصه تولید بر لزوم برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب برای بهره وری از استعدادهای جوانان و نخبگان و پژوهشگران تاکید کرد.
کد خبر: ۴۵۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 05 July 2017
گروهی از دانشجویان و استعدادهای برتر کشوری و نخبگان با حضور در صندوق کارآفرینی امید با مدیرعامل صندوق دیدار کردند و به تشریح طرح های کسب و کار و ایده های خلاقانه در حوزه های تخصصی خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی صندوق کار آفرینی امید؛ نوراله زاده در این مراسم با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در عرصه تولید بر لزوم برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب برای بهره وری از استعدادهای جوانان و نخبگان و پژوهشگران تاکید کرد.

وی با اشاره به توان اشتغالزایی اندک دستگاه‌های دولتی در هر سال بر ضرورت حمایت از کارآفرینان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه در شرایط کنونی زیرساخت های مناسبی در کشور فراهم شده و صندوق کارآفرینی امید برای همکاری لازم با نخبگان آماده است و از طرح‌های کارآفرینی آنها که منجر به ایجاد اشتغال مولد و پایدار شود حمایت می نماید.

در ادامه این مراسم هریک ازحاضرین به ارائه طرح ها و پیشنهادهای خود درحوزه های پژوهشی،فناوری اطلاعات،مشاوره اقتصادی وفاینانس،سلول های خورشیدی،سموم کشاورزی و... پرداختند که مورد توجه مدیرعامل صندوق قرار گرفت و مقرر گردید پس از طی مراحل لازم و ارزیابی کارشناسی، طرح های ارائه شده مورد حمایت صندوق قرار گیرند.


تاکید نوراله زاده به حمایت از نخبگان



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار