معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان یادآور شد: رستوران‌های مسافر پذیر فقط مجاز به ارائه غذا در وقت ناهار هستند که در این زمینه فعالیت مناسبی تاکنون ارائه داده‌اند.
کد خبر: ۴۴۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 18 June 2017
معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس‌کل دادگستری استان همدان گفت: روزانه 3 اکیپ گشت و کنترل در سطح شهر و پارک‌ها به‌کارگیری شده که نتیجه این نظارت‌ها نشان می‌دهد موردی از روزه‌خواری آشکار در همدان مشهود نبوده است.

به گزارش ایسنا، سعید گلستانی تصریح کرد: متأسفانه سال گذشته بی‌نظمی‌هایی در زمینه برخورد با روزه‌داران وجود داشت که امسال با افزایش تعداد گشت‌ها تذکرات لسانی نیز افزایش یافته و مورد خاصی از روزه‌خواری آشکار مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه غذای گرم در ایام صبح در ماه مبارک رمضان ممنوع است، یادآور شد: خوشبختانه تا کنون تخلف خاصی از سوی واحد‌های عرضه‌کننده غذا گزارش نشده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان یادآور شد: رستوران‌های مسافرپذیر فقط مجاز به ارائه غذا در وقت ناهار هستند که در این زمینه فعالیت مناسبی تا کنون ارائه داده‌اند.

وی در پایان گفت: بر اساس نظارت‌های انجام شده از سوی نیروی انتظامی واحد متخلفی در زمینه ارائه غذا در ایام صبح که منجر به پلمب شدن واحد باشد، گزارش نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار