معاون راهداری با بیان اینکه با ریزش برف همه گروه های راهداری عملیات نمک پاشی و برف روبی را آغاز کردند و با توجه به اینکه ریزش برف در محورهای ارتباطی استان وجود دارد از همه رانندگانی که قصد عبور از مسیرهای این استان را دارند خواست با رعایت ضوابط و مقررات، فاصله طولی خود با خودروهای جلو را رعایت کنند.
کد خبر: ۳۶۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 27 January 2017
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: همه راههای همدان باز است اما کولاک شدید و ریزش برف تردد در جاده ها و گردنه ها را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش ایرنا؛ حمید پرورش خرم ایرنا افزود: در حال حاضر دید در برخی نقاط و جاده ها به حدود پنج متر رسیده است.

وی اضافه کرد: ریزش برف در بیشتر نقاط با شدت ادامه دارد اما با این حال همه محورهای ارتباطی استان باز است و رفت و آمد در آن جریان دارد.

وی با بیان اینکه با ریزش برف همه گروه های راهداری عملیات نمک پاشی و برف روبی را آغاز کردند و با توجه به اینکه ریزش برف در محورهای ارتباطی استان وجود دارد از همه رانندگانی که قصد عبور از مسیرهای این استان را دارند خواست با رعایت ضوابط و مقررات، فاصله طولی خود با خودروهای جلو را رعایت کنند.

وی از رانندگان خواست در هنگام تردد، زنجیر چرخ و همه امکانات مورد نیاز برای سفر را به همراه داشته باشند تا در هنگام نیاز با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه سامانه گویای 141 به صورت 24 ساعته وضعیت راههای استان را به اطلاع شهروندان می رساند گفت: شهروندان با مراجعه به سامانه www.141.ir (اطلاعات حمل و نقل جاده ای) اطلاعات کامل تر و جامع تری را از وضعیت راههای استان داشته باشند.

وی اظهار کرد: خودروها، تجهیزات و نیروی انسانی راهداری و راهدارخانه استان همدان همزمان با سرمای هوا فعالیت خود را آغاز کرده و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

34 پایگاه راهداری زمستانی با 527 نیروی انسانی و 284 دستگاه ماشین آلات مختلف برای استان همدان تجهیز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار