اصغر نور اله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در نشستی با رئیس دانشگاه صنعتی همدان از آمادگی صندوق برای حمایت از کارآفرینان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 04 August 2016
 نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در مراسم جشنی که به مناسبت ازدواج 100 زوج جوان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و با مشارکت سمن های استان و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل ازدواج وزارت ورزش، مدیرکل آموزش و پرورش و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی صندوق کار آفرینی امید: نوراله زاده ضمن سخنرانی در این مراسم، مباحث اقتصادی مربوط به تشکیل خانواده و اثرات آن در اقتصاد کشور را تشریح و عوامل موفقیت در فعالیت های اقتصادی را برای جوانان توضیح داد.

وی در ادامه برنامه های حمایت صندوق از زوج های جوان در زمینه اشتغال و کسب وکار و پرداخت تسهیلات ازدواج را تشریح کرد.
در پایان این مراسم به برگزیدگان زوج های جوان هدایای از طرف صندوق کارآفرینی امید اهدا شد. 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید همچنین طی این سفر در نشستی با رئیس دانشگاه صنعتی همدان از آمادگی صندوق برای حمایت از کارآفرینان و فارغ التحصیلان دانشگاهی خبر داد.

نوراله زاده اظهار داشت: چنانچه فارغ التحصیلان دانشگاهی تمایل به راه اندازی کسب وکار مستقل داشته باشند، صندوق در قالب عقد تفاهم نامه با دانشگاه آمادگی حمایت از این افراد را دارد.

در ادامه نیلی، رئیس دانشگاه صنعتی همدان گزارشی از برنامه های تدوین شده برای بالا بردن مهارت دانشجویان رشته های فنی و توانمند ساختن آنها برای فعالیت های اجرایی ارائه داد.

وی گفت: 250 ساعت آموزشهای کاربردی و عملیاتی در طی تابستان امسال و سال آینده برای دانشجویان در نظر گرفته شده که شامل دوره های آموزشی و عملیاتی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان، دوره های کارآفرینی با دعوت از کارآفرینان برتر کشور و کار در کارگاه ها و کارخانه های مرتبط با زمینه های تحصیلی دانشجو می باشد که انتظار می رود پس از گذارندن این دوره ها دانشجویان مهارت های لازم برای شروع کار گروهی یا فردی را کسب نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار