معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار شهرستان همدان از بهره‌برداری از خانه بوم‌گردی روستای هدف گردشگری ورکانه خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 03 July 2016
معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار شهرستان همدان از بهره‌برداری از خانه بوم‌گردی روستای هدف گردشگری ورکانه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین افشاری یک‌شنبه 13 تیرماه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم اقامت مسافران در همدان را از دو روز به سه روز افزایش دهیم، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود 3000 نفر در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و محل‌های اسکان مستقر شوند.

وی با بیان اینکه 1324 کلاس درس آماده اسکان مسافران است، ادامه داد: سالن‌های ورزشی و پارک‌ها نیز برای نصب چادرهای مسافران آماده شده‌اند.

معاون فرماندار همدان با اشاره به اینکه ارم، ایرانیان، نماز و شهروند 4 پارک آماده برای نصب چادرهای مسافران است، تصریح کرد: ساماندهی تاکسی‌ها در سطح شهر یکی از برنامه‌های مهم است و در دستور کار قرار دارد.

وی از حضور اکیپ‌هایی برای بررسی وضعیت نانواها خبر داد و خاطرنشان کرد: تنوع‌بخشی مسیرهای گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است به طوریکه بیشتر مسافران تمایل دارند از گنجنامه دیدن کنند اما تمهیدات لازم برای استقبال مسافران از سایر مکان‌های گردشگری نیز اندیشیده شده است.

 به گفته معاون فرماندار همدان، 4 دستگاه اتوبوس برای همدانگردی در طول تابستان به مسافران ارائه خدمت خواهند کرد.

افشاری از بهره‌برداری خانه بوم‌گردی روستای هدف گردشگری ورکانه خبر داد و گفت: راه‌اندازی سامانه مشتری‌مداری نیز یکی از اقداماتی است که برای نخستین‌بار در استان انجام گرفته است.

وی بابیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای استقبال از یک میلیون مسافر طی 10 روز آینده انجام گرفته است، عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد نقاط ضعف سال‌های گذشته را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه ستاد سفر در این چند روز مستقر می‌شود و در طول تابستان نیز به خدمات خود ادامه خواهد داد، گفت: برگزاری تورهای یک‌روزه در روستاهای هدف گردشگری می‌تواند به استقرار مسافران در استان کمک کند.

معاون فرماندار همدان با بیان اینکه باید تلاش کنیم مسافران مدت زمان بیشتری در همدان باقی بمانند، یادآور شد: افزایش ساعات شهربازی، تله‌کابین و برگزاری سیرک در سطح شهر می‌تواند به ماندگاری بیشتر مسافران کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار