نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تا افراد دردمند جامعه در مجلس حضور یابند.
کد خبر: ۲۱۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 24 April 2016
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تا افراد دردمند جامعه در مجلس حضور یابند.

به گزارش ایسنا،"احمد آریایی‌‌نژاد" با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال‌جاری، اظهار کرد: مردم با انتخاب خود نماینده‌ای را به مدت چهار سال وارد مجلس می‌کنند تا از منفعت کشور دفاع کند بنابراین ضروری است تا افرادی انتخاب شوند که در این راستا و اعتلای مادی و معنوی جامعه قدم برداشته و تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از مردم جامعه نباید از حق رأی خود بگذرند، تصریح کرد: چه در انتخابات شرکت کنیم، چه نکنیم، یک فرد انتخاب می‌شود و همانگونه که حجت بر داوطلبان تمام می‌شود، باید بر مردم نیز تمام شود بنابراین همه باید بدانند رأی تک تک افراد بر اجتماع اثرگذار است.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه ما باید جوابگوی رأی و نظر خود در انتخابات باشیم، عنوان کرد: نباید به صورت قوم و خویشی و حتی جناحی در انتخابات عمل کنیم.

وی سلامت نفس و عملکرد را از مهمترین ملاک‌ها برای انتخاب فرد اصلح دانست و گفت: خوشبختانه همه مردم دغدغه لازم برای برگزاری سالم انتخابات دارند بنابراین باید تلاش شود با حضور پررنگ‌تر و با درنظر گرفتن رضای خداوند این امر محقق شود.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا افراد دردمند جامعه در مجلس حاضر شوند، یادآور شد: این افراد بیشتر از دیگران به دنبال برطرف ساختن دردهای موجود در جامعه اسلامی هستند و باید توجه کنیم که همه نمایندگان مجلس مصلحت‌های مردم را بیش از خوشایندهای مردم درنظر بگیرند.

وی مهمترین علت مانور جریان‌های سیاسی و تاکید آن‌ها بر حضور گسترده مردم را یارگیری این افراد خواند و تصریح کرد: این افراد همواره سعی در ربودن گوی سبقت از دیگران دارند و در حال رقابت هستند و می‌خواهند تا حرف خود را به کرسی بنشانند.

آریایی‌نژاد عنوان کرد: نتیجه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای هر جریان سیاسی کشور تاثیرگذار بوده و هر دو جناح تلاش می‌کنند تا اکثریت رأی را کسب کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرایش سیاسی مجلس در دور دوم متاثر از مرحله اول است، خاطرنشان کرد: قشر مستقل به معنای واقعی اثرگذارتر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار