بعداز گذشت ۲سال از وعده‌ی رستمی کیا برای یک سرمایه‌گذاری بزرگ در روستای علی‌صدر خبرهای رسیده حکایت ازنمایان شدن انتهای فرش قرمز وعده شده از سوی استاندار برای جذب سرمایه‌گذاران در همدان به گوش می‌رسد. وعده‌هایی که نیکبخت مخصوصاً درحوزه‌ی گردشگری از بدو فعالیت خود در استان به مردم داده بود.
کد خبر: ۲۱۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 13 April 2016

بعد از گذشت ۲ سال از وعده‌ی رستمی کیا برای یک سرمایه‌گذاری بزرگ در روستای علی‌صدر خبرهای رسیده حکایت از نمایان شدن انتهای فرش قرمز وعده شده از سوی استاندار برای جذب سرمایه‌گذاران در همدان به گوش می‌رسد. وعده‌هایی که نیکبخت مخصوصاً در حوزه‌ی گردشگری از بدو فعالیت خود در استان به مردم داده بود.

به گزارش تابناک همدان؛محمدناصر نیکبخت کارکشته‌ی عرصه‌ی اقتصاد سال گذشته تقدیرنامه‌ای از محسن رضایی دریافت کرد که نشان از جدی بودن عزم وی در عرصه‌ی اقتصاد مقاومتی دارد.

اقتصاد مقاومتی که همواره از سوی رهبر معظم انقلاب راهگشایی برای برون‌رفت از رکود و تکیه‌بر اراده‌ی داخلی مطرح‌شده و مرهمی بر زخم‌های تحریم‌های بیگانگان، بیگانه‌ای که تلاش دارد عزم ملت رتبه زانو درآورد باشد.

ازاین‌جهت اهمیت اقتصاد مقاومتی تا به آنجا روشن می‌شود که عرصه‌ی اقتصاد تبدیل به میدان رزمی برای جهاد شده و حضرت آقا سالی را هم به این عنوان نام‌گذاری بفرمایند (سال جهاد اقتصادی) لیکن پنج سال از اعلام جهاد در عرصه‌ی اقتصاد می‌گذرد و جوانان و دلسوزانی در این عرصه پا به میدان گذاشته و همچنین سالیان دفاع مقدس آماده‌ی اطاعت از فرامین رهبر خویش‌اند.

به‌راستی چه کسی باید هموار کننده‌ی مسیر تلاش مجاهدین عرصه‌ی اقتصاد باشد چرا مین‌های بهانه‌گیری در این راه خنثی نمی‌شود؟

چرا نگاهی به قوانینی که ممکن است مسیر مجاهد اقتصادی را دور کرده و راه را به سمت خاک‌ریز دشمن بکشاند اصلاح نمی‌شود؟

چرا حتی مصوبات و تصمیماتی هم که از سوی دولت و یا مجلس به را تسهیل و راهنمای سرمایه‌گذار شکل می‌گیرد گاها مغفول مانده و بهره‌برداری نمی‌شوند؟

آیا این وظیفه‌ی دولت‌مردان و قانون‌گذاران در کشور و استان نیست که به این امور رسیدگی کنند؟

خبر زیر در کانال تلگرامی سرمایه‌گذار پروژه‌ی علیصدر منتشرشده

((طبق آخرین اخبار از جلسات و مذاکرات پروژه بزرگ گردشگری علی‌صدر که رأس ساعت ۱۸ تاریخ ۹۵/۱/۲۲ در محل دفتر مرکزی شرکت علی‌صدر برگزار گردید

اعضای هیئت‌مدیره شرکت علی‌صدر موافقت خود را با مفاد و شرایط قرارداد اعلام نمودند.

به‌جز یک مورد اصلی که آن‌هم قیمت گزاری زمین بود.

رستمی کیا گفته انتظار ما این است مسئولین محترم استان و اعضای هیئت‌مدیره شرکت سیاحتی علی‌صدر با در نظر گرفتن تمامی زوایای این توافق که نتیجه دو سال تحقیقات و مذاکره است تصمیمی عادلانه در مورد قیمت گزاری زمین صورت گیرد.

چراکه این توافق درزمینه اشتغال و توسعه عمران و آبادانی و اقتصاد مقاومتی استان بسیار مؤثر می‌باشد، و نیز مقرر گردید جناب آقای عراقی قرارداد تأییدشده از سوی طرفین را به روئیت بالاترین مقام ارشد استان. جناب آقای نیکبخت برساند تا دستورات نهایی را صادر نمایند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار