رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از کاهش ۹ درصدی تصادفات منجر به فوت خبر داد و گفت: کاربران مرکز مانیتورینگ راهور با استعلام خودروهای دارای تخلف، با اعزام تیم‌های گشت نسبت به توقیف این وسایل نقلیه اقدام می‌کند.
کد خبر: ۱۷۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 27 January 2016

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از کاهش ۹ درصدی تصادفات منجر به فوت خبر داد و گفت: کاربران مرکز مانیتورینگ راهور با استعلام خودروهای دارای تخلف، با اعزام تیم‌های گشت نسبت به توقیف این وسایل نقلیه اقدام می‌کند.

سرهنگ حسین طلایی اظهار داشت: تلاش پلیس پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی است و با افرادی که جان و مال مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد می‌کند.

وی با اشاره به ورود تجهیزات الکترونیکی در حوزه کنترل ترددها و برخورد با تخلفات رانندگی افزود: دروبین‌های ثبت تخلف در معابر و خیابان‌های پر تردد استان همدان تعبیه شده که به صورت مکانیزه اقدام به ثبت تخلفات رانندگی می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه از ظرفیت دوربینهای نظارتی نیز برای برخورد با تخلفات رانندگی استفاده می‌شود، گفت: عمده استفاده از این دوربین‌ها رصد و پایش تصویری ترافیک در سطح معابر است.

وی بیان کرد: برخورد با تخلفات ساکن شامل توقف غیر مجاز، توقف دوبله و سد معبر نیز با استفاده‌های از دوربینهای نظارتی رصد و اعمال قانون می‌شود.

طلایی تأکید کرد: تقریباً تمامی میادین، تقاطع‌ها و بلوارهای حساس و پر ترافیک همدان مجهز به دوربین‌های نظارتی هستند، رانندگان خودروها باید نسبت به رعایت قوانین حساس‌تر باشند.

وی از توقیف بیش از 20‌دستگاه خودروی متخلف خبر داد و گفت: کاربران مرکز مانیتورینگ راهور با استعلام خودروهای دارای تخلف در صورتی که این وسایل نقلیه دارای شکایت در سیستم راهور باشد، با اعزام تیم‌های گشتی نسبت به توقیف این وسایل نقلیه اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان عنوان کرد: اوایل هفته جاری یک دستگاه سواری پراید متخلف با استعلام از سامانه راهور مشخص شد دارای 14میلیون ریال خلافی معوقه و دارای شکایت در سیستم است که برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

وی بیان کرد: امسال با اجرای طرح‌های تشدید برخورد با تخلفات رانندگی و رفع و اصلاح نقاط حادثه‌خیر در معابر درون شهری استان همدان میزان تصادفات منجر به فوت 9 درصد کاهش یافته است.

طلایی اظهار داشت: تلاش پلیس برای برخورد با متخلفان در حوزه راهنمایی و رانندگی، برای پیشگیری از وقوع سوانح و تلفات ناشی از حوادث رانندگی است و پلیس قاطعانه و بر اساس قانون با متخلفان و افرادی که جان و مال مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار