حسين طلائي گفت:با توجه به ورودتجهيزات الکترونيکي درحوزه کنترل ترددها و برخورد با تخلفات رانندگي، علاوه بر استفاده از دوربين هاي ثبت تخلف که به صورت مکانيزه، اقدام به ثبت تخلفات رانندگي مي کنند،از ظرفيت دوربين هاي نظارتي نيز استفاده هاي مختلفي به عمل مي آيد.
کد خبر: ۱۷۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 26 January 2016

کشف ترياک درکبود راهنگ

فرمانده انتظامي شهرستان کبودراهنگ از دستگيري 2نفر متهم و کشف 20کيلوگرم ترياک در اين شهرستان خبر داد .

سرهنگ " محمد علي­محمدي" گفت: در پي دريافت خبري مبني بر تهيه و توزيع مواد مخدر در بين جوانان، رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت .

وي افزود: با انجام تحقيقات غير محسوس و کسب مجوز قضايي با هوشمندي پليس در يک عمليات غافلگيرانه 2نفر متهم دستگير و در بازرسي به عمل آمده از منزل آنان مقدار 20کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک کشف و ضبط گرديد .

محمدي ادامه داد: در اين خصوص پرونده قضايي تشکيل و متهمان براي سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند.


فرمانده انتظامي کبود راهنگ در پايان اظهار داشت: هدف پليس نا امن کردن فضا براي توزيع کنندگان و قاچاقچيان مواد مخدر و ارتقاي امنيت اجتماعي و افزايش احساس امنيت در بين شهروندان بوده و مبارزه با مواد مخدر ماموريت تعطيل ناپذير پليس است.


تلاش پليس، پيشگيري از وقوع سوانح رانندگي است

رئيس پليس راهور استان گفت: تلاش پليس پيشگيري از وقوع سوانح رانندگي است و با افرادي كه جان و مال مردم را به خطر مي‌اندازند، برخورد خواهيم کرد.

سرهنگ "حسين طلائي" در تشريح اين خبر افزود: با توجه به ورود تجهيزات الکترونيکي در حوزه کنترل ترددها و برخورد با تخلفات رانندگي، علاوه بر استفاده از دوربين هاي ثبت تخلف که به صورت مکانيزه، اقدام به ثبت تخلفات رانندگي مي کنند، از ظرفيت دوربين هاي نظارتي نيز استفاده هاي مختلفي به عمل مي آيد.

اين مقام انتظامي عمده استفاده از اين دوربين ها را رصد و پايش تصويري ترافيک در سطح معابر اعلام کرد و گفت : برخورد با تخلفات ساکن نيز از جمله استفاده هاي از اين دوربين ها مي باشد و نظر به اينکه تقريبا تمامي ميادين، تقاطع ها و بلوارهاي حساس و پر ترافيک همدان مجهز به دوربين هاي نظارتي هستند، تخلفات ساکن در اين محل ها شامل؛ توقف غير مجاز، توقف دوبله و سد معبر بوده که با دوربين هاي نظارتي اعمال قانون مي شود.

سرهنگ طلائي همچنين از توقيف بيش از 20دستگاه خودروي متخلف خبر داد و گفت: کاربران مرکز مانيتورينگ راهور با استعلام خودروهاي داراي تخلف در صورتي که وسايل نقليه مذکور داراي شکايت در سيستم راهور باشد، با اعزام تيم هاي گشتي نسبت به توقيف اين وسايل نقليه اقدام خواهند کرد.

وي گفت: روز گذشته يک دستگاه سواري پرايد متخلف با استعلام از سامانه راهور مشخص شد داراي 14ميليون ريال خلافي معوقه و داراي شکايت در سيستم است که براي سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شد.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي همدان در پايان تأكيد كرد: تلاش پليس براي برخورد با متخلفان در حوزه راهنمايي و رانندگي، براي پيشگيري از وقوع سوانح و تلفات ناشي از حوادث رانندگي است و پليس قاطعانه و بر اساس قانون با متخلفان و افرادي كه جان و مال مردم را به خطر مي‌اندازند، برخورد خواهد كرد.


افزايش رضايتمندي مردم از پليس

رييس بازرسي انتظامي استان از افزايش رضايتمندي مردم از عملكرد پليس در سامانه 197 خبر داد.

سرهنگ "رضا صفايي" گفت: 31درصد تماس هايي كه با سامانه 197 صورت گرفته، مردم از عملكرد پليس احساس رضايت داشتند .

اين مقام انتظامي سامانه197 را پل ارتباطي مردم و پليس بيان و اظهار كرد: بر اساس آمار به دست آمده از تماس هاي شهروندان با اين سامانه، رضايت مندي مردم به پليس نسبت به مدت مشابه سال قبل 31درصد رشد داشته است.

سرهنگ صفايي از افزايش ارتباط چهره به چهره مردم با پليس در 10ماهه امسال خبر داد و گفت: تماس هاي مردمي با تلفن 197 در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 50درصد افزايش داشته است .

وي گفت: دفتر نظارت همگاني 197 در واقع روزنه انتقاد، پيشنهاد و شكايت مردم از عملكرد پليس بوده و زمينه حضور مردم در مأموريت هاي نيروي انتظامي را فراهم كرده است.

صفايي با تقدير از تعامل خوب مردم با دفتر نظارت همگاني 197گفت: انتقاد سازنده موجب پيشرفت امور است و سطح ارتباطي مردم با پليس را مطلوب ارزيابي و خاطرنشان کرد: بيش از 31درصد تماس هايي كه با اين سامانه صورت گرفته، عملكرد پليس را ستوده و پيشنهادهاي سازنده اي ارائه كرده اند.

وي افزود : همکاران ما در اين سامانه حداکثر توان خود را در جهت جلب اعتماد عمومي بکار گرفته و به محض تماس مردم با تلفن 197 در کمترين زمان ممکن مطالبه آنان را مورد بررسي قرار مي دهند.

رييس بازرسي انتظامي استان همدان درصد انتقاد و شكايت مردم از عملكرد پليس در اين سامانه را بسيار ناچيز دانست و تصريح کرد: با حجم گسترده و متنوع ماموريت هاي پليس، وجود برخي مشکلات، اجتناب ناپذير است اما تلاش در خصوص رفع همين مشکلات اندک، نيز از دغدغه هاي ماست.


اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده 

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از کشف موادمخدر و دستگيري معتادان تابلو در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ "داود علي بخشي" در تائيد اين خبر بيان داشت: در پي استمرار اجراي طرح ارتقاي امنيت رواني و اجتماعي، با هدف نا امن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاي احساس امنيت، با بهره گيري از توان و امکانات موجود، طرح ارتقاي امنيت اجتماعي را را در شهرستان اجرا کرديم.

اين مقام انتظامي افزود: اين طرح با محوريت پليس مبارزه با موادمخدر و همکاري يگان هاي تابعه اجرا شد و به توفيقات و کشفيات چشمگيري از جمله؛ کشف مواد مخدر، دستگيري معتادان تابلو و خرده فروش، جمع آوري اقلام ضد فرهنگي و تجهيزات ممنوعه دست يافت.

وي ادامه داد: علاوه بر جمع آوري تعدادي اقلام ضد فرهنگي ، مقدار يک کيلو و 726گرم انواع موادمخدر، 3دستگاه ترازوي توزين مواد مخدر کشف، تعداد 7نفر معتاد تابلو و خرده فروش موادمخدر نيز دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به اينکه متهمان به همراه پرونده هاي متشکله براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند، موادمخدر را تهديدي براي سلامت همگان دانست و از شهروندان خواست: تا گزارش هاي خود را از طريق فوريت هاي پليس110 اطلاع دهند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار