نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: برای آن دسته از کشاورزانی که تسهیلات بانکی دریافت کرده و قادر به بازپرداخت آن نیستند، اقدام به استمهال وام‎های معوقه شده است.
کد خبر: ۱۵۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 07 January 2016

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: برای آن دسته از کشاورزانی که تسهیلات بانکی دریافت کرده و قادر به بازپرداخت آن نیستند، اقدام به استمهال وامهای معوقه شده است.

به گزارش فارس، محمدعلی پورمختار در کبودراهنگ با اشاره به لزوم توجه به بعد گردشگری اظهار کرد: توسط بخش خصوصی بیش از 2 هزار میلیارد ریال در غار علیصدر سرمایه‌گذاری شده است.

وی رسیدگی به مشکلات اشتغال و رفع آنها را امری لازم دانست و افزود: با سرمایه‌گذاری در منطقه و رایزنی‌های فشرده با سرمایه‌گذاران توانسته‌ایم طرح‌های خوبی را به نتیجه برسانیم و شاهد اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در منطقه باشیم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی به وضعیت کشاورزان شهرستان اشاره کرد و گفت: برای آن دسته از کشاورزانی که تسهیلات بانکی دریافت کرده و قادر به بازپرداخت آن نیستند، اقدام به استمهال وامهای معوقه شده است.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال‌زایی و حمایت از روستاییان در سطح شهرستان افزود: فعالان در بخش دامداری و ایجاد واحدهای تولید گوشت برای گرفتن تسهیلات حمایتی به بانکها معرفی شده‌اند که در این راستا شاهد اشتغال‌زایی بیشتری در سطح شهرستان باشیم.

پورمختار در خصوص لایروبی قنات‌های کشاورزی روستاها اظهار کرد: بیش از 700 میلیون تومان از محل ماده 180 برای لایروبی قناتهای کشاورزی روستاها اختصاص یافته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار