هفته ی گذشته نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در شبکه ی استانی همدان حاظر شد و طبق روند برنامه از عملکرد های خود دراین حوزه ی انتخابی گفت اما دربخشی ازسخنان خود به کم کاری مسئولین در پروژه ی سرمایه گذاری علیصدر گله مند بود.
کد خبر: ۱۴۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 18 December 2015

این گله مندی کارساز شد واز کانال های غیر رسمی خبر هایی به گوش رسید که حکایت از تقاضای شرکت سیاحتی علیصدر برای برگزاری جلسه ای با سرمایه گذار پروژه در مورد تصمیم گیری برای انتخاب مراسم روز کلنگ زنی بود.

به گزارش تابناک همدان ؛ این گمانه زنی ها ادامه داشت تا این که پیام هایی در شبکه های غیر رسمی مجازی منتشر شد و به این گمانه زنی ها پایان داد و مشخص شد در روز گذشته پنجشنبه یاری مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر با سرمایه گذار مجموعه دیداری داشته و روزی را برای مراسم کلنگ زنی انتخاب کردند .

آنطور که می شود حدس زد امکان به احتمال زیاد این مراسم در روزهای پایانی دی ماه سالجاری و یا در اوایل بهمن ماه با حضورمسئولین استانی و کشوری صورت گیرد .

اما نکات جالبی که مطرح است تفاوت قائل شدن برای دو سرمایه گذار که اولی مربوط به پروژه ی شرکت عصر طلایی قبل از واگذاری زمین کلنگ آن به زمین زده می شود و دوم طولانی شدن روند پروژه ی سرمایه گذاری در علیصدر که نزدیک به دو سال زمان می برد .

و حال اینکه اگر شخص نماینده در رسانه ی ملی حاضر نمی شد چقدر زمان دیگر نیاز بود که این پروژه شکل بگیرد مورد دیگری که می شود به آن اشاره کرد چرا آقای نماینده در گذشته به این موضوع واکنش رسمی نداشته وحال که نزدیک به فضای انتخاباتی شده دست به این اقدام می زند.

نکته ی قابل توجه اینکه چرا دریک پروژه حجم قابل لمسی اطلاع رسانی ها وجود دارد و اما در پروژه ی دیگر برای به دست آوردن خبر و اطلاع رسانی آن به در های بسته بر می خوریم؟


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار