همزمان با ایام فاطمیه؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام ۷۵۰ مبلغ به مناطق مختلف استان همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵ 26 December 2022
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام ۷۵۰ مبلغ به مناطق مختلف استان همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.
 

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه ۱۵۰۰ نقطه تبلیغی برای برگزاری مراسم های عزاداری ایام فاطمیه در استان همدان برنامه ریزی شده است، گفت: مراسم های عزاداری ایام فاطمیه در مساجد، حسینیه‌ها، هیئت ها، تکایا و مراکز دینی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

او درباره اجرای برنامه محوری در استان همدان افزود: یک برنامه محوری با عنوان خانه مادری در استان همدان انجام خواهد شد و این خانه فرصتی برای ایجاد انس و الفت ذیل خیمه بانوان انقلابی که جمع خواهند شد، برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تأکید کرد: از اهداف اصلی تشکیل خانه مادری می‌توان به همبستگی و انسجام اجتماعی اشاره کرد و برنامه‌های خانه‌های مادری شامل روضه خوانی، مراسم‌های مذهبی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهاد تبیین خانه مادری در ۵ شهرستان است.

نظیری تصریح کرد: تبیین سیره حضرت زهرا(س) با رویکرد از شهر تا روستا در شهرستان‌های ملایر، تویسرکان، نهاوند، بهار و کبودراهنگ در محافل جلسات خانگی و مساجد برگزار خواهد شد.

این مسئول افزود: برگزاری پویش دختران فاطمی ویژه دختران ۳ تا ۱۲ سال، تشکیل ستاد فاطمیه در تمام شهرستان‌ها، آغاز ستاد عملیات فاطمیه در استان با نشست ستاد نهضت بانوان استان و اهدای پرچم ستاد فاطمیه به هر یک از مسئولان ستاد نهضت شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌ها است.

او تأکید کرد: برنامه‌های خانه مادری در ایام فاطمیه آغاز و پس از این ایام ادامه خواهد داشت و تبدیل به یک حرکت مؤثر در فضای استان همدان و کشور خواهد شد.

حجت الاسلام نظیری غرفه گفتگو، نمایشگاه، اجرای نمایش، سرود، اجتماع دختران حاج قاسم، اجتماع به عشق مادرم ویژه نوجوانان، ماشین نویسی، جشنواره مد و لباس، ایستگاه صلواتی، دسته‌های عزاداری سالروز شهادت در مرکز استان و شهرستان‌ها و شهر‌های تابعه و روستا‌ها را از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار