کد خبر: ۱۰۶۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷ 18 August 2022

استاندار همدان  تاکید کرد: مدیران آب‌منطقه‌ای و آب‌و‌فاضلاب هرچه سریع‌تر زمان‌بندی دقیقِ برنامه مدیریت توزیع آب شهر همدان را اطلاع رسانی کنند

 

به گزارش تابناک همدان،علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در بازدید امروز خود از خط انتقال آب شرب همدان به تصفیه خانه شهید بهشتی، گفت: متاسفانه رکورد مصرف آب استان در روزهای اخیر شکسته شده است، انتطار می‌رود مردم استان بیش‌از پیش، اصلاح الگوی مصرف را رعایت کنند.

وی ادامه داد:  با توجه به تلاش بی‌وقفه دست‌اندرکاران طرح آب‌رسانی شهر همدان، در‌ماه‌های آینده مشکل تاریخی آب شرب مردم، در‌ ماه‌های آینده یک‌بار برای همیشه حل‌خواهد شد.

استاندار همدان بیان کرد:  اگر مردم مراعات و همراهی کنند، با تلاشی که همکاران در طرح آبرسانی همدان انجام می‌دهند، قطعا، از این وضعیت مقطعیِ برنامه مدیریت توزیع آب شهر همدان عبور خواهیم کرد.

به گفته وی، یکی از پروژه‌هایی که با سرعت بسیار بالا _طی این چند ماه_ در سطح کشور اجرا شد، پروژه طرح آبرسانی همدان است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه ۱۷ سال در طرح آبرسانی همدان تاخیر صورت گرفته است، گفت: طی این مدت تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته؛ اما با اقدام و تلاش دولت سیزدهم و نگاه ویژه وزیر نیرو به این طرح، اکنون در مدت قریب به چهار ماه، بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود:  مجموعه نیروهای آب منطقه‌ای و آب‌و فاضلاب استان به صورت شبانه روز در حال تلاش هستند تا طرح‌ آبرسانی به شهر همدان هرچه سریع‌تر به اتمام برسد و مشکل مردم حل شود،شخصا بر روند انجام پروژه نظارت دارم و از مدیران مربوطه مطالبه و توقع استمرار حرکت جهادی را دارم.

قاسمی‌فرزاد در انتها اشاره کرد: مردم ولایت‌مدار همدان، با خویشتن‌داری، همراهی و همکاری لازم را داشته باشند تا طرح آبرسانی به شهر همدان، به اتمام برسد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار