با همراهی خیر نیک اندیش و مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان همدان ۱۹ پروژه آبرسانی در روستاهای محروم این استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ 21 June 2022

با همراهی خیر نیک اندیش و مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان همدان ۱۹ پروژه آبرسانی در روستاهای محروم این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک همدان، استاندار همدان درآیین بهره برداری از ۱۹ پروژه آبرسانی در روستاهای محروم با اشاره به اینکه خدمت به محرومین مقامی معنوی است که نصیب هر کسی نمیشود،گفت: این خیر خیراندیش با اجرای ۱۹۰۰ پروژه در محرومترین و دورافتاده ترین روستاهای کشور جلب رضایت خداوند متعال را طالب شده است، عنوان کرد: علاوه بر ۱۹ پروژه مذکور، با تفاهم نامه منعقد شده با وی ؛ ۷۲ پروژه آبرسانی روستایی دیگر برای استان در دستور انجام می‌باشد.

وی با اذعان به اینکه اقدامات اثرگذار ایشان در حوزه های مختلف قابل توجه است، تصریح کرد: حاج اکبر ابراهیمی تنها و تنها با هدف خدمت به مردم و بدون هیچگونه چشم داشتی وارد عرصه شده است.

در ادامه فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره به اینکه اطلاع رسانی به مردم پس از اتمام پروژه از توصیه های اکید مقام معظم رهبری است،گفت: خوشبختانه توفیقی حاصل شده تا با همراهی خیر نیک اندیش "حاج اکبر ابراهیمی"، پروژه های آبرسانی به مناطق محروم در استان کلید خورد و بر همین اساس در ۱۹ روستای استان پروژه آبرسانی به سرانجام رسید.

سردار مجیدی با بیان اینکه این پروژه ها شامل ۱۰ پروژه در روستاهای شهرستان فامینن و همدان و ۲۵ پروژه در روستاهای شهرستان نهاوند می باشند،عنوان کرد: با بهره برداری از پروژه های مذکور اهالی روستاهای یادشده از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی با اذعان به اینکه در راستای به ثمر نشستن پروژه های مذکور ۳،۴ میلیارد تومان اعتبار از سوی خیر و ۵ میلیارد تومان از سوی آبفای استان هزینه شد،اظهارداشت: با همکاری های انجام شده و حمایت های استاندار نیک اندیش استان، ۱۹ پروژه آبرسانی در روستاهای محروم استان به نتیجه رسید.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه استاندار همدان همواره پشتیبان گروه های جهادی بوده است تصریح کرد:امسال مجموعه بسیج سازندگی با ورود به پروژه های آبرسانی وساخت مسکن مدد جویان کمیته امام خمینی(ره) و بهزیستی، گام های بلندی در مسیر خدمت رسانی به محرومین برداشت.

در پایان این مراسم علی اکبر ابراهیمی خیر خیراندیش با اشاره به اینکه خدمت به مردم را تکلیف خود می دانم، خاطرنشان کرد:جان و مال ما امانتی از جانب خداوند متعال است که تنها باید در مسیر خدمت به مردم هزینه شود.

وی در خصوص پروژه های آبرسانی توضیح داد: به لطف خداوند متعال در ۲۷ استان و ۱۹۰۰ روستای محروم کشور با بهره برداری از پروژه های آبرسانی مشغول خدمت به مردم هستیم که بخشی از این پروژه ها در حال حاضر به بهره برداری رسیده و مابقی در دست بهره برداری است.

لازم به ذکر است در همین راستا با اجرای ۵ کیلومتر خط انتقال ۱۰۰۰ متر لوله گذاری و راه اندازی مخزن پیش ساخته ۵۰ متر مکعبی در روستای گلخندان، اجرای ۵ کیلومتر خط انتقال ۲۵۰۰ متر لوله گذاری به منظور ایجاد شبکه و نصب مخزن ۵۰ متر مکعبی در روستای بارزان واجرای ۷۰۰ متر خط انتقال، ۱۰۰۰ متر لوله گذاری و نصب مخزن ۵۰ متر مکعبی در روستای گوی بلاغ از روستاهای تابعه شهرستان فامنین، آبرسانی به روستاهای مذکور عملیاتی شد.

همچنین در شهرستان نهاوند نیز روستاهای سعدوقاص، چولک اصلی، چولک قپانوری، زرامین علیا،راوند علیا، راوند سفلی، برجک، رود حسن علیا، شطزل، ده کبود، سیاه دره خزل و سیاه دره ملوسان با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان و همراهی خیر نیک اندیش از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

انتهای خبر/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار