به همت شهرداری همدان انجام شد:
با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار و برخی از مدیران شهرداری بتن ریزی ۱۴۰۰ مترمکعبی آخرین قسمت عرشه تقاطع غیرهمسطح غدیر انجام شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ 21 June 2022

با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار و برخی از مدیران شهرداری بتن ریزی ۱۴۰۰ مترمکعبی آخرین قسمت عرشه تقاطع غیرهمسطح غدیر انجام شد.

 

به گزارش تابناک همدان، سید مسعود حسینی شهردار همدان اطهار داشت:  بنا داریم با تلاش بی وقفه تقاطع غیرهمسطح غدیر به قدم مبارک زوار اربعین مزین گردد.

وی ضمن تقدیر از پیگیری های شورای اسلامی شهر و تلاش مجموعه شهرداری در خصوص پروژه‌ تقاطع غیرهمسطح غدیر گفت: روز گذشته عملیات بتن ریزی ۱۴۰۰ متر مکعبی آخرین قسمت عرشه پل غدیر از سمت ضلع غربی توسط پنج پمپ دکل در یک روز کاری انجام شد و همزمان عملیات خاکریزی رمپ های دسترسی در حال اجراست .


حسینی با اشاره به اتمام مرحله بتن ریزی و تکمیل رمپ های ضلع جنوبی و غربی افزود: عملیات اجرایی رمپ شمالی با آزادسازی معبر از سمت دانشگاه پیام نور آغاز می شود.


وی ضمن تأکید بر تکمیل پروژه‌ طبق تعهدات مدیریت شهری به شهروندان و تابلوی روزشمار اظهار داشت: امسال با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین و تردد زوار به سمت کربلا تلاش داریم این پروژه تکمیل و به موقع به بهره برداری برسد.


در ادامه این بازدید مهدی حیدری رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای شورای شهر و شهرداری در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان گفت: تلاش می کنیم قبل از اتمام فرصت های کاری پروژه‌های نیمه تمام به خصوص تقاطع غیرهمسطح غدیر و سردار همدانی تکمیل و شهروندان همدان از آن بهره بگیرند.


وحید علی ضمیر معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری ضمن تاکید بر تعهد شهرداری در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام اظهار داشت: علیرغم مشکلاتی که در حوزه مسائل مالی پیش آمد تلاش شد پروژه به موقع بهره برداری برسد.

وی در خصوص روند پیشرفت تقاطع غیرهمسطح غدیر گفت: با اتمام بتن ریزی عرشه، رمپ های جنوبی و غربی در حال پیشرفت است و عملیات اجرایی رمپ شمالی طبق تمهیدات صورت گرفته از سمت دانشگاه پیام نور شروع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار