معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه ۱۲۰۰ تن روغن دربازار توزیع شده است گفت ۸۰۰ تن دیگر در حال توزیع است.
کد خبر: ۱۰۴۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳ 09 May 2022
به گزارش تابناک همدان، مهندس حسین فضلی با اعلام این خبر افزود: از یکماه پیش با شرکت روغن خزل نگین نهاوند  به عنوان شرکت داخلی استانی هماهنگی لازم انجام شده  که از طریق آنان بخش عمده‌ای از روغن مورد نیاز  استان را تامین کنیم.


وی افزود: از طرفی هم تخصیص جدیدی در چند روز پیش از طرف وزارتخانه و به صورت متمرکز به میزان ۱هزار و۷۰۰ تن مربوط به کارخانه های سراسر کشور شامل  10 کارخانه ابلاغ شده است که شرکت‌های پخش کننده این کارخانه ها هماهنگ شده است و مکتوب اعلام کردیم که این سهمیه متمرکز اعلام شده را دریافت و وارد شبکه توزیع کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مردم تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند و نسبت به احتکار خانگی اقدام نکنند، ضرورتی به این کار نیست ما مرتب  در حال اخذ تخصیص هستیم.
 

ظرف سه  ماه گذشته حدود ۱۱ هزار تن شکر در سطح استان توزیع شده است
 
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان  ادامه داد:ظرف سه  ماه گذشته حدود ۱۱ هزار تن شکر در سطح استان توزیع شده است و از این پس هم این فرایند ادامه دارد ضمن اینکه  کارخانه ها دوباره فعال شده‌اند و در حال دریافت چغندر و تولید شکر هستند.

 وی با اشاره به تخصیص ماهیانه سهمیه شکر هر استان اظهار داشت: سهمیه شکر استان  ماهیانه ۱ هزار ۷۰۰ تن بوده که فروردین ماه تخصیص دادند.

فضلی با بیان اینکه در حال حاضر کارخانجات در حال بسته بندی شکر بوده مرتب حواله می‌دهیم و شکر مورد نیاز وارد و توزیع می‌شود، گفت: عوامل شرکت‌های پخش کننده روغن  از کارخانه ها روغن  نیز  روغن را دریافت و در حال توزیع  و تزریق به بازار هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار