کلنگ‌زنی مرکز سلامت روستایی امزاجرد با حضور مسئولان فرمانداری و شهرستان همدان انجام شد.
کد خبر: ۱۰۴۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱ 09 May 2022
کلنگ‌زنی مرکز سلامت روستایی امزاجرد با حضور مسئولان فرمانداری و شهرستان همدان انجام شد.

به گزارش تابناک همدان از وب‌دا ، معاون عمرانی فرماندار شهرستان همدان با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک هفته سلامت با قدردانی از زحمات فعالان حوزه سلامت به ویژه در مقابله با کرونا مطالبی در خصوص بازسازی خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت بیان داشت و گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان توانسته است از محل اعتبارات ملی مقادیر مناسبی به استان و شهرستان همدان تزریق کند.

رضا زمانی همچنین با بیان اینکه روستای امزاجرد از بهترین روستا‌های شهرستان همدان است، از کمک‌های نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی برای یاری دستگا‌های اجرایی و دریافت اعتبارات تشکر کرد.

دکتر جوزی معاون اجرایی مرکز بهداشت استان همدان نیز با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای هفته سلامت امسال با شعار «سلامت ما سلامت سیاره ما» پیش‌بینی شده است یکی از دغدغه‌های مهم تحقق عدالت سلامت است و قدم‌های مثبت خوبی در طی سالیان بعد از انقلاب برداشته شده است.

وی با اشاره به آمار مربوط به ارتقای شاخص‌های سلامت و کاهش مرگ و میر کودکان و نوزادان گفت: همه موفقیت‌ها به برکت گسترش شبکه‌های بهداشتی و درمانی است و امید می‌رود با افتتاح پایگاه امزاجرد بیش از پیش شاهد ارتقای خدمات در منطقه باشیم.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود پایگاه سلامت روستایی امزاجرد در هفته دولت ۱۴۰۲ افتتاح شود.

دکتر رستمی‌کیا با بیان اینکه پایگاه سلامت روستایی امزاجرد تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی سمیعی باباطاهر است، گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۳۰ میلیارد ریال است.

وی خاطر‌نشان کرد: تعداد کارکنان پایگاه ۴ نفر شامل ماما، دو بهورز است و یک پزشک دو روز در هفته در پایگاه حضور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار