استاندار همدان:
استاندار همدان با اعلام اینکه تعطیلی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی یک هفته تمدید شود گفت: در حال حاضر وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های کبودرآهنگ، بهار، فامنین و نهاوند نارنجی و باقی شهر‌های استان در شرایط قرمز قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 19 February 2022


به گزارش تابناک همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: برای حفظ سلامتی کودکان و دانش‌آموزان، مهد‌های کودک تعطیل و کلاس‌های درسی مدارس استان در کلیه مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار خواهند شد. 
 
وی با بیان ایتکه آموزش یا اقناع‌سازی مقابله با کرونا، تزریق دُز سوم واکسن، فاصله‌گذاری و زدن ماسک در دستور کار قرار گیرد. گفت:  رعایت فاصله گذاری، زدن ماسک و تزریق دز سوم واکنس کرونا، به کارمندان دستگاه‌های اجرایی، اصناف و بازاریان توصیه می‌شود. 


استاندار همدان یادآور شد:  اصحاب رسانه در راستای فرهنگ‌سازی، اقناع‌سازی و پیشگیری از ابتلا به کرونا اقدام کنند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد:  تالار‌ها و رستوران‌ها در وضعیت رنگ‌بندی قرمز به‌صورت بیرون‌بر، و در وضعیت نارنجی و زرد با ۲۰درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.


وی اشاره کرد:  دورکاری خانم‌های کارمند دارای فرزندان زیر ۶ سال، یک‌هفته دیگر تمدید شد.


استاندار همدان از دانشگاه علوم‌پزشکی خواست:  تمهیدات و زیرساخت‌های لازم در راستای صدور نسخه الکترونیکی را فراهم کند. 

قاسمی فرزاد در خصوص  فعالیت های ورزشی گفت:  کلیه امکان ورزشی در شهرستان‌های با وضعیت قرمز تعطیل و در شهر‌های با وضعیت نارنجی و زرد با ۲۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.

استاندار همدان گفت:  آموزشگاه‌های فنی‌و حرفه‌ای استان در بخش‌های دولتی و غیر دولتی با ۲۰ درصد ظرفیت کلاس‌های خود را به‌صورت حضوری برگزار خواهند کرد. 

وی با اشاره به اینکه  دستگاه‌های اجرایی در راستای ضد عفونی کردن ادارات اقدام کنند، گفت:  دستگاه‌های اجرایی استان به کسانی که ماسک ندارند خدماتی ارائه نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار