کد خبر: ۱۰۲۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ 18 January 2022

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی همدان، دکتر حمید گلی‌پور مدیرعامل نمایشگاه بین المللی همدان با اعلام این خبر گفت: همدان به عنوان یکی از تولیدکنندگان شاخص در عرصه پوشاک و کیف و کفش نقش بسزایی در تامین نیاز بازار کشور دارد؛ لذا ضرورت برگزاری این نمایشگاه دو چندان می‌شود. 

گلی پور افزود: نمایشگاه بین المللی همدان در راستای ایفای نقش و انجام وظایف خود مبنی بر فراهم آوردن شرایط برای خرید آسان و مقرون به‌صرفه برای هم استانی‌ها و شهروندان همدان، هشتمین نمایشگاه تخصصی پوشاک و کیف و کفش را برگزار کرد. 

وی ادامه داد: در این نمایشگاه حدود ۱۰۰ واحد پوشاک و کیف و کفش اعم از واحد‌های تولیدی و توزیعی از استان‌های همدان، تهران، مرکزی و آذربایجان شرقی حضور دارند تا تنوع لازم را برای بازدیدکنندگان ایجاد کنند. 

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی همدان یادآور شد: علاوه بر تامین نیاز‌های بازدیدکنندگان محترم، هدف دیگر ما کمک به اقتصاد به ویژه در راستای رهنمون‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی است. این نمایشگاه فرصتی را پدید می‌آورد تا واحد‌های فروش و تولید با یکدیگر ارتباط بگیرند و علاوه بر سنجش سلایق مشتریان، ثبت سفارش‌های مستقیم و بدون واسطه داشته باشند. 

گلی‌پور اظهار کرد: در حاشیه این نمایشگاه ششمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش چرم نیز از ۳۰ دی تا ۳ بهمن توسط اتحادیه صنعت کیف و کفش چرم همدان برگزار خواهد شد. این نمایشگاه نیز با توجه به قدمت صنعت چرم همدان و مباحث مربوط به برندسازی دارای اهمیت وافری است. 

گفتنی است؛ هشتمین نمایشگاه تخصصی پوشاک، کیف و کفش از ۲۸ دی ماه تا سوم بهمن همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ (جمعه ۱۰ تا ۲۱) پذیرای بازدیدکنندگان گرانقدر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار