نماینده ولی فقیه در استان همدان.
نماینده ولی فقه در استان همدان در دیدار با نمایندگان مجمع نو اندیشان جوان تاکید کرد: صنایع تبدیلی در شهرستان بهار به صورت جدی پیگیری شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ 16 January 2022

نماینده ولی فقه در استان همدان در دیدار با نمایندگان مجمع نو اندیشان جوان تاکید کرد: صنایع تبدیلی در شهرستان بهار به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش تابناک همدان، صبح امروز تعدادی از اعضای مجمع نو اندیشان با حضور در دفتر نماینده، ولی فقه در استان با وی دیدار و گفتگو کردند.

ابتدای جلسه دبیر مجمع در معرفی این مجمع گفت: با توجه به اپیدمی کرونا ویروس که مانع از برگزاری تجمع‌ها به صورت گروهی و فیزیکی شد به فکر این افتادیم که برای هر چه باشکوه‌تر شدن انتخابات مجمع‌ای را تشکیل دهیم.

عرفان احمد لو افزود: با توجه به موفقیت در این عرصه بعد از انتخابات در راستای مطالبه گری از مسئولان، ارائه مشاوره، ایده و فکر به فرمانداران، بخشداران و شهرداران تشکلات این مجمع به قوت خود باقی ماند و نو اندیشان جوان را در سطح استان مطرح کردیم و دبیران مشخص شد.

آیت الله حبیب شعبانی موثق با تاکید وضعیت خوب شهرستان بهار خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه این شهرستان یک پنجم سیب زمینی استان را تولید می‌کند ظرفیت خوبی برای ورود در بحث صنایع تبدیلی دارد.

لازم به ذکر است: صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی به صنایعی گفته می‌شوند که با انجام کار‌های مختلف روی محصولات زراعی، باغی، دامی، طیور، شیلات، جنگل و مرتع، باعث افزایش ارزش اقتصادی این محصولات شوند. در حقیقت در این صنعت، انواع محصولات کشاورزی و دامی را به مواد مختلف و قابل مصرف تبدیل می‌کند و رابطه با ارزشی بین کشاورزی و صنعت، ایجاد خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار