معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان همدان همواره از شرکت‌های پیشگام کشور در خدمت رسانی به مردم بوده است، گفت:این شرکت با تحت پوشش قرار دادن ۱.۷میلیون نفر از جمعیت استان،۱۰۰درصد جمعیت شهری و ۷۶درصد جمعیت روستایی استان را تحت پوشش خدمات آبرسانی دارد.
کد خبر: ۱۰۲۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 16 January 2022

با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مشاور و رییس دفتر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور، معاون امور عمرانی استاندار همدان و دیگر مسولین استانی و شهرستانی از خدمات شایسته مهندس حسینی بیدارمدیر عامل پیشین شرکت آب و فاضلاب استان تجلیل و مهندس فرهاد بختیاری فر به عنوان مدیر عامل جدید آبفای استان معرفی شد.

به گزارش تابناک همدان، در این مراسم، مهندس خشایی گفت: احداث ۱۱۰۰باب مخزن، حفر۱۲۰۰حلقه چاه در حوزه شهری، ایجاد ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب و ایجاد بیش از ۱۰۰۰ کیلومترشبکه توزیع آب در روستا‌ها از جمله خدمات ارائه شده از سوی شرکت آب و فاضلاب استان همدان در طول سال‌های اخیر می‌باشد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اذعان به اینکه در سال جاری نزدیک به ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تقویت حوزه آب و فاضلاب استان همدان در نظر گرفته شده است گفت: از مجموع ۱۰۶۹روستای استان در حال حاضر ۸۰۳روستاتحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار دارند و ۱۶۰ روستای دیگر نیز با تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به زودی وارد مدار بهره برداری از آب خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خدمت در مجموعه آب و فاضلاب را همانند دو امدادی دانست و خاطرنشان کرد:مهندس حسینی بیدار از جمله مدیران پرتلاش و پر جنب و جوش بود و امیدواریم مدیر عامل جدید نیز همانند او خدمات مناسبی را به مردم استان ارائه دهد.

 خشایی همچنین تصریح کرد:شاخص‌ها نشان دهنده رشد قابل ملاحظه خدمات در حوزه آب و فاضلاب استان همدان می‌باشد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور؛ مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان همدان را جانشینی مناسب برای مدیر عامل پیشین دانست و گفت: امیدواریم مهندس بختیاری فر نیز به کمک همکاران خود با همان سرعت و جدیت مهندس حسینی بیدار پروژه‌های نیمه تمام استان را به ثمر برساند.
گفتنی است در پایان این مراسم حکم مهندس فرهاد بختیاری فر به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اعطاو از خدمات مهندس حسینی بیدار نیز تجلیل شد.
 
 
 
 
۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۷۶ درصد جمعیت روستایی تحت پوشش خدمات آبرسانی هستند
لازم به ذکر است در این مراسم همچنین مهندس حسینی بیدار به عنوان مشاور مدیر عامل شرکت مهندسی کشور معرفی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار