مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان گفت: ۹۳ متقاضی واجد شرایط مسکن ملی درقالب گروه‌های ساخت این استان نسبت به پرداخت وجه اولیه این طرح اقدام کرده اند.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 13 November 2021
مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان گفت: ۹۳ متقاضی واجد شرایط مسکن ملی درقالب گروه‌های ساخت این استان نسبت به پرداخت وجه اولیه این طرح اقدام کرده اند.

به گزارش تابناک همدان، حسن ظفری مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان با اشاره به اینکه تاکنون ۹۳ متقاضی واجد شرایط مسکن ملی درقالب گروه‌های ساخت این استان نسبت به پرداخت وجه اولیه این طرح اقدام کرده اند که گروه بندی و واگذاری اراضی به آنان نیز انجام شده است، بیان کرد: از ابتدای شروع طرح اقدام ملی مسکن در این استان بیش از حدود ۳۲ هزار نفر نام نویسی کرده اند.

او با اشاره به اراضی که از سوی راه و شهر سازی تحویل داده شده است، تعداد طرح‌های بنیاد ساخت در استان را یک هزارو ۲۲۱ واحد اعلام کرد و گفت: هم اکنون عملیات ساخت این واحد‌ها در حال انجام است.

ظفری با بیان اینکه استان همدان ظرفیت طرح‌های گروه ساخت حدود ۷۱۰واحد مسکونی را دارا است تعداد طرح‌های گروه ساخت در طرح جهش تولید مسکن یا نهضت ملی مسکن را برشمرد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان با اشاره به میزان ظرفیت انجام واگذاری اراضی به متقاضیان گروه ساخت در شهرستان‌های استان افزود: اسدآباد ۵۵ واحد، تویسرکان ۱۰۰ واحد، جورقان ۲۸ واحد، سرکان ۱۲۰ واحد، کبودرآهنگ ۵۵ واحد، رزن ۱۵۰ واحد و نهاوند ۲۰۰ واحد که در مجموع ۷۱۰واحد می‌شوند که در تمامی شهر‌های نامبرده مراحل کنترل شرایط ۴ گانه واحد از هویت متقاضیان ثبت نامی در دست اقدام بوده، که پس از تایید نهایی و واریز وجه اولیه از ناحیه متقاضی به زودی گروه بندی و واگذاری‌ها انجام خواهد شد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار