‍ فرماندار همدان:
فرماندار همدان گفت: نیروی انسانی مورد نیاز در مرکز استان طبق توافقنامه آموزش و پروش باید تامین شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴ 25 October 2021
محمد علی محمدی در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با اشاره به گزارش کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش و اقدامات انجام شده در این راستا گفت: این مشکل مختص همدان نیست و در برخی از استان‌ها بخوبی مدیریت شده است.

به گزارش تابناک همدان، فرماندار همدان با بیان اینکه در همدان وضعیت مرکز استان نسبت به سایر شهرستان‌ها متفاوت است افزود: تعداد نیروی انسانی مورد نیاز باید طبق توافقنامه آموزش و پروش و بخشنامه ابلاغ شده هر چه سریعتر تامین شود.
وی اضافه کرد: استمرار خدمت نیرو‌های درحال بازنشستگی، دعوت بکار تعدادی از نیرو‌های بازنشسته، بهره گیری از شاغلان در نوبت دوم، بکارگیری دانشجو معلمان سال آخر و جذب نیروی خرید خدمت را از جمله راهکار‌های پیش بینی شده است که باید آموزش و پرورش نسبت به آن اهتمام داشته باشد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان تصریح کرد: جذب نیروی خرید خدمت در برخی از استان‌ها مشکل کمبود نیروی انسانی را مرتفع نموده که در همدان هنوز این مصوبه اجرایی نشده است.
محمدی افزود: نباید صرفا تامین کمی نیروی انسانی از سایر بخش‌ها مد نظر قرار گیرد و کیفیت کار آموزشی بسیار با اهمیت است.
فرماندار همدان با اشاره به اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان همدان اظهار کرد:ضمن اطلاع رسانی سرشماری از طریق برنامه شاد برای خانواده‌ها و دانش آموزان انتظار داریم همکاری خوبی از طرف خانواده‌ها به منظور احصاء آمار دقیق در سطح شهرستان داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار