کد خبر: ۱۰۰۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ 21 October 2021
به گزارش تابناک همدان، عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور در پیامی انتصاب استاندار همدان را تبریک گفت: این پیام به شرح زیر می باشد.
 
تبریک عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور به استاندار همدان
 
"جناب آقای علیرضا قاسمی فرزاد

استاندار محترم همدان

با سلام و احترام انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان دارالمومنین همدان را صمیمانه به جنابعالی و مردم شریف استان تبریک عرض می‌نمایم.

بدون شک سوابق، تجارت و درایت ارزشمند جنابعالی در جایگاه‌های مختلف مدیریت سیاسی، علمی و اجتماعی نوید بخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در راستای توسعه همه‌جانبه بویژه زیرساخت‌های اقتصادی استان است که به اذعان تمام متخصصان و کارشناسان اقتصادی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه‌ای در بخش‌های تولیدی، صنعتی، معادن، تجارت و کشاورزی دارد.

استان همدان این روز‌ها با مشکلات و تهدید‌های متعددی از جمله تنش‌های آبی، حاشیه نشینی و… روبرو است که بایستی برای عبور از این مشکلات ظرفیت‌های استان و مدیریت شهری در کنار یکدیگر قرار گرفته و با اتکال به درگاه حق و تلاشی جهادی وارد عمل شوند.

همچنین ظرفیت‌های فراوان استان که بار‌ها مورد تاکید و تحسین قرار گرفته است این فرصت را ایجاد می‌نماید تا با برنامه ریزی مناسب و همراهی دستگاه‌ها و متولیان امر بتوانیم برای به فعلیت رساندن این فرصت‌ها کوششی مجدانه داشته باشیم.

اینجانب، ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که ازچهره‌های ارزشی، ولایی، دلسوز و از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید در خواست دارم که در حوزه اشتغال پایدار تلاش مضاعف داشته باشید و در بحث ارائه آمار با مردم شفاف باشید.

توصیه می‌شود با توجه به اینکه دولت، دولتی انقلابی است منویات حضرت آقا فصل الخطاب قرار گیرد.

رویکرد اعتماد به جوانان به خصوص جوانانی که دغدغه استان را دارند و با رویکردی جدید می‌توانند تاثیر گذار باشند را مد نظر قرار دهید.

استاندار محترم می‌توانند از دستگاه‌های اجرایی در سطوح مدیریتی استفاده کنند و اشتباهاتی که در دولت قبل موجود بود تکرار نشود و به مشکلات و آلام مردم و بالاخص کارگران عزیز بیش از این اضافه نشود و بتوان تمام دغدغه خود را در خدمت و خدمت قرار داد.

مقام معظم رهبری در اواخر دولت دوازدهم گفتند که این دولت خوب یا بد گذشت، از اشتباهات دولت قبل و به تبع آن دستگاه اجرایی در استان جهت عدم تکرار بهره بگیرید امید است با در نظر گرفتن بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) شاهد پیشرفت‌های روز افزون در استان باشیم.

 برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام، انقلاب، نظام و ملت عزیز استان همدان را از درگاه پروردگار سبحان مسألت می‌نمایم.

سعید کوچعلی
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار